Stalling omgeving Prinsenbeek-Breda- A59-A27

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
tita

Berichten: 19745
Geregistreerd: 29-08-06
Woonplaats: Breda

Re: Stalling omgeving Prinsenbeek-Breda- A59-A27

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-01-23 21:35

Ik haal bij een hidde van dorst zit in buitengebied Breda of die straat valt in Etten-Leur maar iig achter de snelweg A59:

Hij verkoopt aantal merken

30-11-2015
03-07-2018


vaaleriee

Berichten: 2744
Geregistreerd: 17-04-06
Woonplaats: Omgeving Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-23 22:20

tita schreef:
Ik haal bij een hidde van dorst zit in buitengebied Breda of die straat valt in Etten-Leur maar iig achter de snelweg A59:

Hij verkoopt aantal merken


Ook een met veel aanbod! Alleen drama met leveren steeds… daarom overgestapt op een ander merk, met nog 3 stalgenoten, zodat we niet steeds zo lang op levering hoeven te wachten.

tita

Berichten: 19745
Geregistreerd: 29-08-06
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-01-23 05:14

vaaleriee schreef:
tita schreef:
Ik haal bij een hidde van dorst zit in buitengebied Breda of die straat valt in Etten-Leur maar iig achter de snelweg A59:

Hij verkoopt aantal merken


Ook een met veel aanbod! Alleen drama met leveren steeds… daarom overgestapt op een ander merk, met nog 3 stalgenoten, zodat we niet steeds zo lang op levering hoeven te wachten.


Nou ik denk echt dat het aan jezelf ligt.
Ik bestel ruim van te voren op tijd zeg maar 2 maanden voorraad en ik stuur nog even herinnering mailtje
Of vraag of het al binnen is…. Kom er al lang.

Nooit problemen …… je moet zorgen dat je op tijd bent ff 1 week van te voren bestellen werkt niet en omdat klanten laten afweten bestellingen niet komen halen…. Werkt ie nu anders

30-11-2015
03-07-2018

vaaleriee

Berichten: 2744
Geregistreerd: 17-04-06
Woonplaats: Omgeving Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-23 08:09

Nou, dat ligt zeker niet aan mezelf. Meerdere malen gehad, ruim 2 weken moeten wachten terwijl ze dan aangegeven dat het maximaal 3 werkdagen zou duren voor het binnen is, dus bijzondere conclusie die je daar trekt..
Maar fijn dat jij er geen problemen mee hebt. Voor mij en aantal stalgenoten in ieder geval de reden om daar niet meer te bestellen.

stitchlover

Berichten: 2600
Geregistreerd: 20-06-07
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-23 11:02

Ik had ook eerst een adresje in Chaam waar bestellen en levering moeizaam ging. Zodra de communicatie niet top is dan hoef ik er niet meer te komen.

Thielen kwam ik eerst ook regelmatig, maar is voor mij toch ook omrijden en qua prijzen net zo duur of duurder dan de Welkoop. Bij Welkoop haal ik nu dan toch regelmatig wat ik nodig heb, die zit sowieso altijd wel op de route.

Maar zo te horen zijn er nog niet heel veel adresjes die ik zelf nog niet had ontdekt ;)

Ushi Rust zacht 01-12-2011
Stitch Professioneel grasmaaier
Busted B+13 / L1+14/ L2+12/ M1+20/ M2+10/ Z1+18/ Z2+15/ ZZ-L+13/ ZZ-Z+11/ PSG+5/ InterI+3
Murphy Basis

tita

Berichten: 19745
Geregistreerd: 29-08-06
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-01-23 11:35

Als je dus zit te wachten op 3 werkdagen en niet 2 weken kan uit zitten ligt het echt bij jou

Is niet altijd hun schuld leveringen gaan moeizamer (wereldwijd )

Ik heb vanmorgen besteld en denk dat ik 3-5 weken voer heb
Ga dus echt niet in de laatste weken snel snel bestellen dat is gewoon niet haalbaar

Bovendien weetje dat hij maar 3 dagen daar aan besteed di do en zaterdag

30-11-2015
03-07-2018

Akshay
Berichten: 2046
Geregistreerd: 05-03-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-23 11:40

tita schreef:
Als je dus zit te wachten op 3 werkdagen en niet 2 weken kan uit zitten ligt het echt bij jou

Is niet altijd hun schuld leveringen gaan moeizamer (wereldwijd )

Ik heb vanmorgen besteld en denk dat ik 3-5 weken voer heb
Ga dus echt niet in de laatste weken snel snel bestellen dat is gewoon niet haalbaar

Bovendien weetje dat hij maar 3 dagen daar aan besteed di do en zaterdag

..
Als het bedrijf aangeeft dat iets 3 werkdagen duurt om te leveren, dan ligt dat niet bij de consument die verwacht dat het dan sneller dan binnen 3 weken binnen is hoor.
Ik kan me heel goed voorstellen dat je dan bent uitgekeken op de service en als je een passend alternatief vindt waarop je wel kan vertrouwen je overstapt.

Mijn voer (Kruisland) komt vanuit de boerenbond, die zit zowat naast mijn werk. en de vitaminebrok bestel ik online. Maar mijn verbruik ligt superlaag omdat de paarden gewoon niet veel meer nodig hebben.

vaaleriee

Berichten: 2744
Geregistreerd: 17-04-06
Woonplaats: Omgeving Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-23 11:56

Akshay schreef:
tita schreef:
Als je dus zit te wachten op 3 werkdagen en niet 2 weken kan uit zitten ligt het echt bij jou

Is niet altijd hun schuld leveringen gaan moeizamer (wereldwijd )

Ik heb vanmorgen besteld en denk dat ik 3-5 weken voer heb
Ga dus echt niet in de laatste weken snel snel bestellen dat is gewoon niet haalbaar

Bovendien weetje dat hij maar 3 dagen daar aan besteed di do en zaterdag

..
Als het bedrijf aangeeft dat iets 3 werkdagen duurt om te leveren, dan ligt dat niet bij de consument die verwacht dat het dan sneller dan binnen 3 weken binnen is hoor.
Ik kan me heel goed voorstellen dat je dan bent uitgekeken op de service en als je een passend alternatief vindt waarop je wel kan vertrouwen je overstapt.

Mijn voer (Kruisland) komt vanuit de boerenbond, die zit zowat naast mijn werk. en de vitaminebrok bestel ik online. Maar mijn verbruik ligt superlaag omdat de paarden gewoon niet veel meer nodig hebben.

Precies :)

Keertje vertraging kan gebeuren maar bijzonder dat het alleen daar is. Beloof dan niet elke keer dat het binnen 3 werkdagen kan als je het niet kunt waar maken.

stitchlover

Berichten: 2600
Geregistreerd: 20-06-07
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-23 14:14

tita schreef:
Als je dus zit te wachten op 3 werkdagen en niet 2 weken kan uit zitten ligt het echt bij jou

Is niet altijd hun schuld leveringen gaan moeizamer (wereldwijd )

Ik heb vanmorgen besteld en denk dat ik 3-5 weken voer heb
Ga dus echt niet in de laatste weken snel snel bestellen dat is gewoon niet haalbaar

Bovendien weetje dat hij maar 3 dagen daar aan besteed di do en zaterdag


Jouw conclusie is dat het aan mijn gebrek aan geduld ligt?
Mijn ervaring is dat het aan het gebrek aan communicatie en niet nakomen van beloftes ligt.

Na een paar keer stap ik dan toch echt over naar een andere leverancier.
Bij bijv. Thielen heb ik die ervaring nooit gehad met bestellingen en waren de spullen op de afgesproken tijd gewoon voorradig.

Ushi Rust zacht 01-12-2011
Stitch Professioneel grasmaaier
Busted B+13 / L1+14/ L2+12/ M1+20/ M2+10/ Z1+18/ Z2+15/ ZZ-L+13/ ZZ-Z+11/ PSG+5/ InterI+3
Murphy Basis

denisesilver

Berichten: 2859
Geregistreerd: 27-08-11
Woonplaats: Zwerf ergens door het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-23 14:52

Nou, ik zou er het schijt en zeik van krijgen als ik en 2 maanden van tevoren moet bestellen en vervolgens een herinnering moet sturen. Mij niet gezien. En daarbij, dan moeten ze de levertijd aanpassen naar 2 weken. Dan zou ik er ook niet over vallen. Al zou ik dan sowieso niet daar afnemen.

Ik haal zelf bij Mulders een keer in de maand vijf zakken, en dan heb ik het gelijk diezelfde dag. Zij leveren ook, al weet ik niet of ze dat voor kleine partijen ook doen. Naalden levert voor zover ik weet inderdaad ook. Je hebt er een in Fijnaart zitten, AWF diervoeders. Ik ga er vanuit dat zij ook goed leveren, komen bij vrienden van ons.

Qua kosten is het naar mijn idee ver hetzelfde overal, duur dus :+

Edit: wss had je deze site al, maar misschien hebben mensen deze in het vervolg nodig https://www.paardenvoer.nl/verkooppunten

Met een schimmel onder je kont kan je de hele wereld rond

  • Talent is pursued interest

different1
Berichten: 3620
Geregistreerd: 12-10-10

Re: Stalling omgeving Prinsenbeek-Breda- A59-A27

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-23 21:22

Hoeve Nederheide in schijf (tegen roosendaal aan) heeft nog plek. Geen idee wat de kosten zijn, maar zag het op fb voorbij komen.

x_Elise

Berichten: 1999
Geregistreerd: 23-03-06

Re: Stalling omgeving Prinsenbeek-Breda- A59-A27

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-23 11:29

Iemand nog een idee voor een pensionstalling Prinsenbeek/Breda richting Moerdijk?
Ik heb een fijne buitenbaan nodig en vind het belangrijk dat de paarden 365 naar buiten gaan, liefst in de wei. De stal waar ik nu sta is in omgeving Roosendaal en ik werk tegenwoordig in Breda. De afstand word steeds moeilijker.

Flirt (Westenwind x Sonique) Z1 + 3 <3
Ruigh (Fürst Dior x Westenwind) <3

Odiso (Contango) Z1+6 *verkocht*

maria500
Berichten: 655
Geregistreerd: 05-01-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-23 21:34

Pensionstal gezocht:

Ik woon in Etten-Leur en ben op zoek naar iets hier in de omgeving. Breda, Prinsenbeek, Oudenbosch, Sprundel etc. Betreft een d-pony en is met pensioen.

Eisen:
- < 250,00
- in de zomer EN winter naar buiten
- het liefst volpension.
- voorkeur in de nacht op stal. 24/7 buiten mag, maar dan in een kleine groep.

xTammyy

Berichten: 4396
Geregistreerd: 20-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-23 17:22

Voor mijn 20 jarige kwpn ruin, 1.62m, zoek ik een kleinschalige paard vriendelijke stalling in de omgeving van Made, Noord Brabant.

De voorkeur gaat uit naar een plek waar hij 24/7 buiten kan staan zonder modder, met schuil mogelijkheid en met vriendjes.
Een bak is niet noodzakelijk, een paddock of longeerring om in te werken zou fijn zijn.
Bij iemand aan huis is ook mogelijk en een uitmestrooster is geen probleem.

Opzoek naar een leuke baan in de elektrotechniek met doorgroeimogelijkheden?
Stuur me dan een berichtje :)

Alpha89

Berichten: 1058
Geregistreerd: 24-08-13
Woonplaats: Ergens in Nederland, Spanje en Portugal

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-23 13:21

xTammyy schreef:
Voor mijn 20 jarige kwpn ruin, 1.62m, zoek ik een kleinschalige paard vriendelijke stalling in de omgeving van Made, Noord Brabant.

De voorkeur gaat uit naar een plek waar hij 24/7 buiten kan staan zonder modder, met schuil mogelijkheid en met vriendjes.
Een bak is niet noodzakelijk, een paddock of longeerring om in te werken zou fijn zijn.
Bij iemand aan huis is ook mogelijk en een uitmestrooster is geen probleem.


Ik weet mogelijk iets :)

Eivissa (v. Rubiquil) <3 samen sinds 25-06-2013
Dressuur B + 11 | L1 + 11 | L2 + 11 | M1 + 2

vaaleriee

Berichten: 2744
Geregistreerd: 17-04-06
Woonplaats: Omgeving Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-23 09:48

Weten jullie een stal omgeving etten-Leur die een plekje heeft voor een lippizaner hengst? Netjes opgevoed, geen hengsten ‘streken’. Het is voor de verkoop dus tijdelijk. Mag eenvoudig zijn, bak is wel fijn :)

Demi0001
Berichten: 1
Geregistreerd: 23-03-23

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-23 15:03

In Rucphen, achterburen van restaurant le Jardin. Kleine prive stal met hele dagen weidegang, en binnenbak. Hebben zelf 2 Spaanse hengsten staan, deze staan ook hele dagen buiten.

ual_95

Berichten: 645
Geregistreerd: 08-04-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-23 07:38

Ik meld me ook voorzichtig, maar heb geen haast.

Ik zoek op termijn een volpension stalling voor mijn twee merrie's. Ze staan nu prima, maar doe-het-zelf naast een fulltime baan, is best pittig. Ik vind het heel belangrijk dat ze buiten komen, dus ik zoek het liefst 24/7 met schuilmogelijkheid.

Ik rijd graag buiten, dus goede uitrijmogelijkheden zijn een pluspunt. Verder is een (bijna altijd) goede buitenbak prettig. Een mestbeurt in de week vind ik absoluut niet erg. Maximaal 30/40 minuten rijden vanaf Dordrecht. Prijs per paard tot €300, afhankelijk van de afstand.

Als iemand iets weet, hoor ik het graag! :)

We are not makers of history. We are made by history.

different1
Berichten: 3620
Geregistreerd: 12-10-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-23 20:12

Ivm overlijden van pensionado's hebben we weer 2 a 3 plekjes vrij.
Zelf mesten heeft de voorkeur, maar er kan in overleg én tegen betaling gemest worden.

different1 schreef:
Wij hebben een plekje vrij op onze stal in Sprundel, voor 1 a 2 paarden.
Op basis van half pension(zelf mesten).

- elke dag, ook in de winter, weidegang van 7.30u tot +/- 15.30u (in de winter krijgen de paarden hooi op de wei)
- onbeperkt hooi
- buitenbak die vrijwel het hele jaar goed te rijden is (wit zand)
- binnenbak +/- 17m*27m (zwart zand)
- keuze uit stro of vlas
- maximaal 3 paarden per wei
- aan natuurgebied de Pannenhoef

Zelf zorgen voor krachtvoer, wordt wel gegeven door stalhouders.
Buiten en binnen zetten (los, per weidegroepje) wordt ook door stalhouders gedaan.

Geen luxe stal, maar de paarden hebben het absoluut goed!
Tevens een kleine kantine, gratis koffie/thee en 2 toiletten.

Voor meer info graag pb.

tita

Berichten: 19745
Geregistreerd: 29-08-06
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-04-23 07:47

Different jij kent sprundel beetje hè

Ik zag op funda dat er mooie accommodatie te koop staat met binnenbaan, buitengaan enz enz niet dat ik dat kan betalen :D maar welke stal,is dit?
Wat was dat voor een stal want ik ben dit lijstje ooit gaan maken en deze stal stond nooit op mijn lijstje

Ik sta inmiddels nog steeds op dezelfde stal toen ik wanhopig dit topic aanmaakte alweer bijna 8 jaar <3

30-11-2015
03-07-2018

vaaleriee

Berichten: 2744
Geregistreerd: 17-04-06
Woonplaats: Omgeving Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-23 09:21

tita schreef:
Different jij kent sprundel beetje hè

Ik zag op funda dat er mooie accommodatie te koop staat met binnenbaan, buitengaan enz enz niet dat ik dat kan betalen :D maar welke stal,is dit?
Wat was dat voor een stal want ik ben dit lijstje ooit gaan maken en deze stal stond nooit op mijn lijstje

Ik sta inmiddels nog steeds op dezelfde stal toen ik wanhopig dit topic aanmaakte alweer bijna 8 jaar <3

Trainingsstal Koolwijk

tita

Berichten: 19745
Geregistreerd: 29-08-06
Woonplaats: Breda

Re: Stalling omgeving Prinsenbeek-Breda- A59-A27

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-04-23 13:00

Nog nooit van gehoord, en vroeger Valerie ik neem aan dat het ouder is dan 8 jaar
Was dat ook pension

30-11-2015
03-07-2018

Tallie1979
Berichten: 22726
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Re: Stalling omgeving Prinsenbeek-Breda- A59-A27

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-23 10:29

Mijn tante en haar beste vriendin zoeken een plek omgeving Sprundel waar hun 2 merries terecht kunnen. Ze zijn al op veel plekken geweest, maar overal waar ze komen, is er bijvoorbeeld maar 1 plek vrij. Ze willen heel graag samen verhuizen.

Weet iemand iets wat niet bij Frans is?

kimberly1995
Berichten: 2423
Geregistreerd: 24-03-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-23 12:20

Tallie1979 schreef:
Mijn tante en haar beste vriendin zoeken een plek omgeving Sprundel waar hun 2 merries terecht kunnen. Ze zijn al op veel plekken geweest, maar overal waar ze komen, is er bijvoorbeeld maar 1 plek vrij. Ze willen heel graag samen verhuizen.

Weet iemand iets wat niet bij Frans is?


Is er geen plek bij Elly?

Amelie_vg
Berichten: 4
Geregistreerd: 19-12-22

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-23 22:46

Hai hai, ik haak ook even in…
Ik ben opzoek naar een stal voor mijn goed opgevoede (dat zal iedereen wel zeggen ) lusitano hengst. Ik vind belangrijk dat hij voldoende naar buiten kan en dat er in ieder geval een goede buitenbak aanwezig is. Is er iemand die iets weet? :?

Omgeving Roosendaal/Essen/halsteren/etten-Leur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 bezoekers