Basisinstructie gezocht omg. Simonshaven

Moderators: Coby, Nicole288, SayaJones, A_nouk, C_arola, Dyonne, petraaken, Apple

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Brendaaaa

Basisinstructie gezocht omg. Simonshaven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-12-13 07:27

Ik zoek een instructrice voor privéles bij ons op locatie. Iemand die mij en mijn paard (opnieuw?) de basis aan kan leren. Denk hierbij aan rechtrichten, zitlessen, balansoefeningen etc.
Mijn paard is een 14 jarige ruin, die absoluut niet dresuurmatig is ingereden (vermoedelijk veel voor de kar gelopen). Hij is zo scheef als een banaan, valt continu naar binnen op voltes en heeft moeite om niet telkens harder te gaan.
Ik ben 36 jaar, rij al ruim 25 jaar paard, maar wil weer bij 0 beginnen met mijn paard.
We komen niet verder mijn paard en ik, omdat ik niet weet hoe ik hem kan rechtrichten etc en omdat ik in mijn leven simpelweg te weinig les heb gehad.
Ik zoek een paardvriendelijke instructrice, die werkt vanuit ontspanning en begrip, die geduld heeft en het echt leuk vind om iemand iets aan te leren.
Ik zoek iemand voor 1 keer per maand omstreeks 10 uur sochtends op een maandag, woensdag of vrijdag (en dan huiswerk meegeeft waarmee we kunnen oefenen).
Ik heb geen ambities, ik wil alleen een mentaal en fysiek gezond paard onder me!
We staan bij een boeren-pensionstal in Simonshaven. Bak is vrij voor de lessen. Bak is vrijwel altijd goed te rijden maar niet heel groot.
Graag reageren dmv pb bericht (tips over instructrices zijn ook welkom!!) met prijsopgave.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie