Ruitershoponline.nl

Moderators: Apple, Coby, Nicole288, SayaJones, A_nouk, C_arola, Dyonne, petraaken

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

fourseasons

Ruitershoponline.nl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-12-13 12:48

Hallo! Ik heb op deze site drie artikelen besteld op dinsdagochtend. (kersthalster, beenbanden en rendiermuts) Alle drie artikelen waren op voorraad en we hadden gelijk afgerekend, het geld was dus ook al van de rekening af. We kregen wel gelijk een mailtje maar daarin stond dat ze de artikelen zouden verzenden nadat ze de betaling hadden binnengekregen. Oké, wij gewacht en de volgende ochtend nog niks. Mama dus een mailtje teruggestuurd en toen kreeg ze een mailtje terug met dat ze nog aan het wachten waren en echt gelijk daarna eentje met dat de artikelen waren verzonden. Ze zouden dus donderdag binnenkomen. Niks dus, vrijdag ook niks en gister ook niks. Postbode is hier ook niet geweest want er lag geen van deze dagen een brief in de brievenbus. Mama heeft vanochtend dus weer een mailtje gestuurd en nu wachten we nog op antwoord. Ik had op bokt gekeken en hierop las ik eigenlijk alleen goede ervaringen, daarom had ik er wel vertrouwen in maar nu vraag ik me dus af of iemand hier ook slechte ervaringen met deze webshop heeft?

edit; ik zie net ook dat alleen het halster, kerstman muts en dekje er nog op staan. Ik hoop maar dat dat betekent dat die zijn uitverkocht en ik mijn pakketje nog wel krijg?

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-13 12:59

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten