Webshop Superhorse wel of niet meer actief

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Akke_sSpring

Berichten: 991
Geregistreerd: 02-01-09

Webshop Superhorse wel of niet meer actief

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-14 22:28

Wat ik via Bokt heb gelezen is dat ruitersportzaak Superhorse uit Breda in november afgelopen jaar gestopt zou zijn. Nu is hun webshop nog wel actief en vroeg ik mij af of er nog geleverd wordt als ik iets zou bestellen. Ik heb geprobeerd te bellen maar kreeg geen gehoor.

Ik begreep dat de zadelmaker/passer wel gewoon door zou gaan maar daar stond geen ander telefoonnummer van bij.

Ik durf niet zo maar te bestellen en geld over te maken zonder te weten of ik daadwerkelijk mijn product thuis krijg en hoop dat iemand van Bokt nog meer weet te vertellen.

Bedankt in ieder geval :)

Mariposa11
Berichten: 2863
Geregistreerd: 22-12-09

Re: Webshop Superhorse wel of niet meer actief

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-14 18:56

Je kan gewoon via de shop bestellen, bellen heeft idd geen zin want het pand is leeg. Je kan ze via de mail wel bereiken als het goed is!

Akke_sSpring

Berichten: 991
Geregistreerd: 02-01-09

Re: Webshop Superhorse wel of niet meer actief

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-14 20:58

Oké dank je wel. Ik had nog geen antwoord ontvangen op mijn mail dus vandaar ook mijn twijfels.

Ik heb vanavond de webshop geprobeerd en krijg idd een bevestigingsmail thuisgestuurd maar daarin ook het bericht dat ik nog bericht krijg of het artikel op voorraad is. Zou wel geweldig zijn, gezien de kortingsprijzen!

Mariposa11
Berichten: 2863
Geregistreerd: 22-12-09

Re: Webshop Superhorse wel of niet meer actief

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-14 21:18

ja dat kan kloppen, ze hebben even 3 weken vakantie gehad! Hoop mee voor je dat ze ze nog hebben!

Akke_sSpring

Berichten: 991
Geregistreerd: 02-01-09

Re: Webshop Superhorse wel of niet meer actief

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-14 21:54

Dat geeft de mens moed :D , ja dat hoop ik ook (heel erg :j )

Liek1996
Berichten: 51
Geregistreerd: 28-10-10

Re: Webshop Superhorse wel of niet meer actief

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-14 13:53

Ben benieuwd....Heb eind 2013 iets besteld en betaald en bevestigingsmail gekregen maar nog niets geleverd gehad. Ook op mijn mail met de vraag wanneer ze levering verwachten heb ik nog niets terug gehad...wacht het maar even af <<)

Akke_sSpring

Berichten: 991
Geregistreerd: 02-01-09

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-14 16:29

Liek1996 schreef:
Ben benieuwd....Heb eind 2013 iets besteld en betaald en bevestigingsmail gekregen maar nog niets geleverd gehad. Ook op mijn mail met de vraag wanneer ze levering verwachten heb ik nog niets terug gehad...wacht het maar even af <<)



Hmmm dat is ook niet fijn.

Ik heb gisteren een mail gestuurd met de vraag of ik reactie kon krijgen omdat ik wel bevestiging heb gekregen van de webshop maar nog niet heb durven betalen omdat ze dus verder nergens op reageren. Ik heb het mailadres gebruikt wat wordt genoemd op de website van Metazoa, daar zouden ze nog leverancier van zijn dus ik ga er van uit dat mailadres klopt. Telefoonnummer niet in ieder geval....

Kan best dat ze 3 weken op vakantie zijn (geweest) maar als je webshop actief is en mensen dus kunnen/moeten betalen zul je daar toch rekening mee moeten houden....

Liek1996
Berichten: 51
Geregistreerd: 28-10-10

Re: Webshop Superhorse wel of niet meer actief

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-14 22:01

Inderdaad Akke_sSpring ....zou toch wel fijn zijn als er reactie komt. Gaat niet om een heel groot bedrag, 28 euro, maar toch hé.
Heb inderdaad ook nog proberen te bellen, maar zoals verwacht geen verbinding
Ik heb trouwens het mailadres wat ze op hun eigen website melden gebruikt. Krijg trouwens ook geen mail terug dat de mail eventueel niet bezorgd is of kan worden. Ik wacht rustig af....zucht.... :\

Vulwatin
Berichten: 31
Geregistreerd: 02-01-14
Woonplaats: Breda

Re: Webshop Superhorse wel of niet meer actief

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-14 09:17

Ik wilde 'n nieuw hoofdstel bestellen (-65% is erg verleidelijk!!) Maar ook ik kreeg geen reactie. Ik wacht rustig een reactie af.. anders bestellen we 't gewoon bij een ander!

Akke_sSpring

Berichten: 991
Geregistreerd: 02-01-09

Re: Webshop Superhorse wel of niet meer actief

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-14 09:35

Uiteindelijk zal ik dat ook wel doen maar 100,- verschil vind ik wel heel veel en de moeite van het proberen waard. Daarnaast moet Liek1996 haar geld nog maar zien terug te krijgen als ze geen gehoor krijgt en dat is, ondanks dat het "maar" 28,- is, te veel om zo in de put te gooien.

Maar inderdaad, we wachten nog even af :)

Mayflower_

Berichten: 13711
Geregistreerd: 11-05-05
Woonplaats: Het noorden

Re: Webshop Superhorse wel of niet meer actief

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-14 17:02

Ik heb halverwege november nog wat bij hun besteld en kon ze nog wel bellen/mailen. Kreeg ook supersnel reactie en had het pakket de volgende dag is huis na betaling.

Akke_sSpring

Berichten: 991
Geregistreerd: 02-01-09

Re: Webshop Superhorse wel of niet meer actief

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-14 23:33

Volgens mij sloot de winkel op 16 november? Ik kan me voorstellen dat ze dan nog flink actief zijn in en rondom de winkel. Tot op heden niets vernomen.

KimBreda

Berichten: 495
Geregistreerd: 11-11-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-14 21:20

Ik krijg ook geen mailcontact meer over de zadelpasservice al 3 weken geleden verstuurd ;(

Liek1996
Berichten: 51
Geregistreerd: 28-10-10

Re: Webshop Superhorse wel of niet meer actief

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 13:40

Ik ook nog steeds niet, hoe ik ook probeer mailcontact te krijgen.
Maar mijn geld moet toch ergens gebleven zijn??? licht gefrustreerd _-:(

Akke_sSpring

Berichten: 991
Geregistreerd: 02-01-09

Re: Webshop Superhorse wel of niet meer actief

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-14 13:35

Yes! Ik heb een reactie ontvangen!! Mijn bestelling is nog voorradig dus nu durf ik het geld wel over te maken. Blij! Hoop dat jullie ook allemaal weer snel reactie krijgen :)

Liek1996
Berichten: 51
Geregistreerd: 28-10-10

Re: Webshop Superhorse wel of niet meer actief

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-14 13:53

Hee das goed nieuws Akke_sSpring. Mag ik vragen waar je naar toe hebt gemaild? Ik heb namelijk nog steeds niets :? Kan ik misschien dat emailadres misschien ook gebruiken.

Akke_sSpring

Berichten: 991
Geregistreerd: 02-01-09

Re: Webshop Superhorse wel of niet meer actief

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-14 17:46

Ik weet niet of ik dat hier open en bloot neer mag zetten dus ik stuur je even een pb :)

Akke_sSpring

Berichten: 991
Geregistreerd: 02-01-09

Re: Webshop Superhorse wel of niet meer actief

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-14 20:14

Hoe gaat het met jullie afhandelingen? Ik heb vorige week woensdag een bevestiging van het product ontvangen met de melding dat het product op voorraad is en met het verzoek om te betalen. Omdat ik op deze reactie zat te wachten heb ik, na de bevestiging/ verzoek, direct betaald (Ik had nog niet durven betalen omdat ik niet zeker wist of de webshop nog actief was) in de veronderstelling dat ik dan ook vrij snel de bevestiging van betaling zou krijgen, of beter nog het product thuis gestuurd... Gisterochtend heb ik een mail gestuurd met de vraag of mijn geld inmiddels is ontvangen maar tot op heden niks meer vernomen.... vermoeiend dit!

KimBreda

Berichten: 495
Geregistreerd: 11-11-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-14 20:23

Ik heb ook nog steeds geen reactie gehad....ik had nog een zadelpascontrole tegoed....maar krijg geen reactie op het maken van een afspraak...

Agnes75
Berichten: 2615
Geregistreerd: 10-11-04

Re: Webshop Superhorse wel of niet meer actief

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-14 20:26

Op de website staat dat in de periode tussen 13 januari en 30 januari geen bestellingen worden verwerkt.

Akke_sSpring

Berichten: 991
Geregistreerd: 02-01-09

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-14 22:29

Agnes75 schreef:
Op de website staat dat in de periode tussen 13 januari en 30 januari geen bestellingen worden verwerkt.


Serieus?! :oo Nou dat is dan nieuw en reden om eens flink te vloeken hier....

Agnes75
Berichten: 2615
Geregistreerd: 10-11-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-14 17:41

Ja, als je op deze pagina kijkt staat het linksonder, onder de rode pijl.

Akke_sSpring

Berichten: 991
Geregistreerd: 02-01-09

Re: Webshop Superhorse wel of niet meer actief

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-14 22:26

Ik had het al even opgezocht en zag het staan :) Wel apart dat ik dan de 15e nog wel een mail krijg met verzoek tot betaling. Dat kan dan dus blijkbaar wel.....

Liek1996
Berichten: 51
Geregistreerd: 28-10-10

Re: Webshop Superhorse wel of niet meer actief

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-14 16:42

T'is nog steeds treurig met mijn bestelling. Op 28-12-13 al besteld en betaald. Verschillende keren gemaild maar nooit reactie...ook geen geld terug oid...Ben ik lekker mee _-:(

Akke_sSpring

Berichten: 991
Geregistreerd: 02-01-09

Re: Webshop Superhorse wel of niet meer actief

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-14 19:12

:n