HOlistisch Dierenarts in de omgeving van Noord-Brabant

Moderators: C_arola, Dyonne, SayaJones, Apple, Coby, Nicole288, petraaken, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

dekkersplein

HOlistisch Dierenarts in de omgeving van Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-12-13 13:57

Voor onze pony zijn we op zoek naar een Holistisch dierenarts. We hebben de pony nu een jaar en vorig jaar toen ze bij ons kwam heeft ze hevige longproblemen gekregen (vlak daarna). We hebben haar op advies van de dierenarts op hevige medicatie gezet (prednison, cubamix en ventipulmin). We hebben alles ontsmet, pony heeft een buitenstal, nat hooi, vezel in de stal etc. Nu besloten om haar dag en nacht buiten te laten staan (ze kan zelf de stal in als ze wil). Kortom allergie kan het niet zijn. Lente en zomer heeft ze het prima gedaan. Nu is de R weer in de maand en het hele gedoe begint weer. Dierenarts er weer bij. Weer medicatie maar ik zie geen vooruitgang. Ik wil nu alternatief gaan proberen. Ik ben van mening dat het best een achterliggende oorzaak kan hebben. Echter kan ik in mijn omgeving (Noord-Brabant) niets vinden. Wie kan ons helpen?

Heb jij leuke foto's van Horse Event? Doe mee aan de Bokt Fotowedstrijd!
Caira

Re: HOlistisch Dierenarts in de omgeving van Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-13 15:10

bel den Hoek eens, vaak komt Annika op meerdere stallen en kun je daarbij aansluiten.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie