[GZ] Iemand die kan helpen mijn paard op te pakken.

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
JuliaKamm

Berichten: 1373
Geregistreerd: 19-10-11
Woonplaats: Noord-Holland

[GZ] Iemand die kan helpen mijn paard op te pakken.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-12-13 17:45

Hoi!

Wij hebben sinds donderdag een nieuw paardje.
Nu is zij 1,5 maand niet gereden en moet dus weer opgepakt worden.
Ik heb gister geprobeerd op haar te gaan zitten, we longeren al een paar dagen, maar dit lukte door mijn zenuwen niet, en daarom gaf ze een bok en toen rende ze weg. Ik ben hierdoor een beetje bang geworden en durf er nu niet zo snel meer op (mijn moeder ook niet).

Nu zijn wij op zoek naar iemand (professioneel) die ons kan helpen met het oppakken van haar.
Ze is een merrie en 4 jaar.

Het liefst in de buurt van Alkmaar zodat die gene niet te lang hoeft te rijden.

Kennen jullie iemand, of ben je zelf zo iemand, die ons kan helpen met het oppakken van Evy? Reageer dan of PB me!

Ps: het is niet zo dat ze opnieuw moet worden zadelmak gemaakt, het zadel en hoofdstel gaat prima, alleen een helpende hand met het rijden en het oppakken!


NH_trainer

Berichten: 278
Geregistreerd: 04-06-12
Woonplaats: West-Friesland (Noord-Holland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 19:03

Wellicht kan ik jullie helpen. Ik ben gediplomeerd freestyle instructeur en begeleid o.a. combinaties die te maken hebben met angst, beleren van jonge paarden en werk erg vanuit de basis met wederzijds vertrouwen en respect.
Ik ben zaterdag 14 december in de Noordbeemster en dus al flink op weg jullie kant op en zou dus eventueel in de middag langs kunnen komen. Via mijn site in mijn onderschrift kun je meer info vinden. Mocht je nog vragen hebben, hoor ik graag van je.

Gediplomeerde instructrice freestyle, obstakeltrainingen, werken aan de lange teugel, trailerladen, rijlessen (ook voor mensen met een beperking) http://www.paardenfreestyletraining.nl
http://www.facebook.com/#!/Paardenfreestyletraining

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Jacquelinee_, Jintexx, Jorex, linoleum, NienkeThella, Vinny12511 en 18 bezoekers