Opzoek naar een goede zadelmaker (Friesland)

Moderators: Dyonne, Apple, Coby, petraaken, SayaJones, A_nouk, C_arola

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

UMayDream

Opzoek naar een goede zadelmaker (Friesland)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-11-13 20:29

Na dit topic: [ED] Op zoek naar een goede paardentandarts
heb ik weer de hulp nodig van Bokt, dit keer bij het zoeken naar een goede zadelmaker uit omgeving Friesland!

Onlangs heb ik ontdekt dat er een vrij grote kale plek is ontstaan op de schoft (ik denk 1-2 cm), die inmiddels op 1 plekje een beetje open is. Eerder had ik al ontdekt dat ze wat gevoelig was op de schoft, dus had het al wat in de gaten gehouden. Sinds een aantal maanden rijd ik met een gelpad eronder aangezien ik bij een reparatie (nieuwe singelstoot) te horen kreeg dat het zadel opgevuld moest worden, alleen had ik daar toen niet 't geld voor. Nu heb ik inmiddels een bijbaan en ligt het iets makkelijker wat dat betreft.

Goed, waar het dus om gaat: iets met het zadel is niet in orde en er moet iets aangepast worden, wat weet ik niet aangezien ik een leek ben op zadelgebied. Hiervoor zoek ik een kundige zadelmaker die het liefste op locatie kan komen en die niet al te duur is. (ik heb dan wel een bijbaan, maar heb ook nog andere kosten natuurlijk ;) )

Hopelijk kan Bokt mij iemand aanraden :)

(totdat het zadel is aangepast ga ik zoveel mogelijk longeren en als ik het zadel toch nodig heb, een bontje eronder)

Lees hier over mijn reis van 2,5 maanden naar Canada: [BEU] Van dressuur in Nederland naar cowgirl in Canada, eh!

PLK

Re: Opzoek naar een goede zadelmaker (Friesland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-13 20:31

Harry vd bosch uit olderberkoop. Komt overal, erg kundig en niet duur! T is altijd goedkoper om paard naar hem te brengen natuurlijk. Succes met je paard, open plek van zadel is wel heulll erg natuurlijk

Klasien

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-13 08:28

Ik kan je ook Harry vd Bosch aanraden.

ilsexxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-13 09:08

Feike Bruinsma is bij ons geweest, niet duur en doet zn werk wel goed.

UMayDream

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-12-13 17:43

Gelukkig vandaag erachter gekomen dat de plek van de deken kwam, en niet van het zadel!! Wat een opluchting, scheelt een hele hoop.
Ben nog wel steeds benieuwd naar zadelmakers in Friesland, want ik wil het zadel toch na laten kijken, is wel weer eens tijd ervoor :)

Lees hier over mijn reis van 2,5 maanden naar Canada: [BEU] Van dressuur in Nederland naar cowgirl in Canada, eh!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie