Gezocht: Betaalbare wei/pensionstalling omg. Zeeland (N-B)

Moderators: Apple, Coby, Nicole288, SayaJones, A_nouk, C_arola, Dyonne, petraaken

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

_Lente_

Gezocht: Betaalbare wei/pensionstalling omg. Zeeland (N-B)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-11-13 16:18

Beste Bokkers,

Aangezien ik mijn Irish cob merrie Wietje binnen nu en een maand uit de opfok hoop te halen, ben ik op zoek naar betaalbare pensionstalling of weide. Het bedrijf waar ik woon is namelijk helaas niet ingericht op het formaat van mijn paard. Ik woon zelf in Zeeland (Landerd, N-B) en het liefst zou ik een stal op fietsafstand vinden, maar ik heb beschikking over een auto. Het maakt mij niet uit of het een pensionstal of particulier is.
Helaas ben ik student, met bijbehorend budget, met heel hard werken kan er hopelijk 180 euro in de maand af voor stalling, maar liefst minder, ik heb mijn paarden altijd aan huis gehad en zit financieel eigenlijk niet in een goede situatie om mijn paard op stalling te zetten maar ik heb geen keuze..
Wietje heeft nog nooit in een stal gestaan, altijd buiten in een kudde al dan niet met schuilstal, dit heeft dan ook mijn voorkeur.
Het is mijn plan om haar zodra ze een beetje gewend is op haar nieuwe plaats in te rijden, dus een bak of een rustige omgeving zou erg handig zijn.
Enkele maanden terug ben ik bij de Tinkerboerderij in Uden gaan kijken, daar had ik haar graag willen zitten maar daar is momenteel geen plaats.

Wie heeft voor mij de gouden tip of heeft een kudde paarden in deze omgeving waar mijn paard bij zou mogen?
Alvast bedankt!

_Lente_

Re: Gezocht: Betaalbare wei/pensionstalling omg. Zeeland (N-B)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-11-13 19:39

Zeeland ligt overigens naast Uden, Langenboom. Ik heb ondertussen contact met iemand van Equizenz in Uden (ervaringen?), maar andere opties zijn ook nog steeds welkom!

lisa_sjouke

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-13 06:31

Paardenpension verstegen kunnen paarden dag en nacht naar buiten voor 125 euro per maand kijk anders even op de website http://www.paardenpensionverstegen.nl

O het is trouwens in odiliapeel maar tegen zeeland aan!! 20 min fietsen vanaf de kerk ongeveer
Laatst bijgewerkt door ThePast03 op 21-11-13 15:24, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Berichten samengevoegd, editknop gebruiken aub.

_Lente_

Re: Gezocht: Betaalbare wei/pensionstalling omg. Zeeland (N-B)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-11-13 11:33

Dank je! Ik ga de link straks bekijken :)

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie