Iemand ervaring met trainen van moeilijke hengst, N-Brabant

Moderators: Coby, Nicole288, SayaJones, A_nouk, C_arola, Dyonne, petraaken, Apple

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

_Jamillaaa

Iemand ervaring met trainen van moeilijke hengst, N-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-11-13 12:20

Hoi,

Ik heb momenteel een hengst van Cassini II x Jasper x Abgar die nu al 5 jaar is, hoogtijd dus voor hem te laten beleren.

Ik zelf ben wel van plan om hem te rijden thuis en nadien op concour maar met oog voor verkoop, daarom wil ik dus graag hem eerst laten trainen/opleren bij een professionele trainingsstal

Weet iemand een GOEDE trainingsstal omgeving Roosendaal/Nispen/Bergen op zoom.. Noord brabant dus..

Iemand die kwaliteit biedt tegen betaalbare prijs, nogmaals die met moeilijke hengsten om kunnen.

Hij is best dominant maar ik geloof eens dat hij overwonnen wordt op een correcte manier het wel een gouden sportpaard wordt.He

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-13 13:11

Sjakie Hurkmans heeft daar een trainingsstal in de buurt en is heel kundig! Ook met hengsten.

"Through dangers untold and hardships unnumbered, I have fought my way here to the castle beyond the Goblin City to take back the child that you have stolen. For my will is as strong as yours, and my kingdom is as great - You have no power over me"

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie