stalling omgeving sliedrecht

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
NathalieK

Berichten: 107
Geregistreerd: 18-11-12
Woonplaats: Sliedrecht

stalling omgeving sliedrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-11-12 22:49

Omdat ik over een tijdje aan een eigen paard wil beginnen, ben ik nu alvast aan het orienteren of er stalling te vinden is in mijn omgeving. Ik woon zelf in Sliedrecht en zoek een stal binnen 10km. Liefst iets kleinschaligs, maar wel met de mogelijkheid dat de paarden buiten gezet worden overdag en gevoerd worden, dit ivm mijn werktijden. Zelf mesten is geen probleem. Rond de prijs van 200/250 euro per maand inclusief stro,hooi,voer. Tips zijn van harte welkom,
alvast bedankt

Rust zacht lieve Never, voor altijd in mijn hart!
Flinny <3


Joyce_Ringo

Berichten: 5
Geregistreerd: 17-12-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-14 16:22

Hoi Nathalie,

Weet niet of je nog steeds op zoek bent naar stalling in de buurt van Sliedrecht?
Ik sta zelf al bijna 7 jaar op een stal in sliedrecht aan de overkant van het station (PC sliedrecht). Hier zijn ruime boxen, binnen en buitenbak, binnen paddock, 3 buitenpaddocks, longeercirckel, spuitplaatsen met warm water en in de zomer wordt je paard voor je in de wei gezet. Ook wordt er voor je gevoerd, 2 keer per dag brok en 2 keer hooi. Ook iedere dag een flinke plak stro voor je box. Een gezellige stal met een gezellig sfeer. Hoop dat je er wat aan hebt, je kunt ook altijd even kijken op http://www.pcsliedrecht.nl/

When people say he's JUST a horse, they JUST dont understand <3

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 46 bezoekers