Mag ik je wat juridisch advies geven?
Je hebt al gemaild dus dat is al goed. Telefonisch contact is niet handig want dat is bij eventuele verdere stappen niet te bewijzen, mocht je aangifte of iets dergelijks doen. Vaak wordt je niet vriendelijk behandeld aan de telefoon of worden er beloftes gedaan maar als dat niet zwart wit staat, dus dan heb je er nog niks aan.
Als ik je iets mag aanraden, zou ik nog een keer een mail of brief sturen (voorbeeldbrief kun je vinden op sites zoals consuwijzer.nl) en daarin aangegeven dat binnen een bepaalde termijn je geld terug wel, anders doe je aangifte en je kan het ook melden bij organisaties zoals de consumentenbond of nationale onbudsman. Soms schrikken ze dan wel, maarja verder zijn dit soort zaken altijd moeilijk op te lossen omdat de ondernemer inderdaad vaak niet zal reageren. Maar je kunt het in ieder geval proberen.
Succes!!
Utrick [ Springen B+1, SGW B ]
Mister T [Dressuur L2, Springen B, SGW B ]
Paarden zijn de kracht tot succes