Joris vd Riet is absoluut niet oke! Hij is niet afgestudeerd als osteopaat en hij mag niets eens behandelen momenteel. Wil je dit verifieren, vraag het dan maar even na bij zijn opleiding in Belgie.
Die heb ik inderdaad geprobeerd te bellen gister. Maar helaas pakte er niemand op. Heb dus maar een mail verzonden. Jij hebt met haar ook goede ervaringen?
Ja, mijn merrie heeft een heupblessure gehad en zij heeft dit behandeld. Heupblessures zijn erg moeilijke blessures, merrie is weer helemaal goed en loopt weer in de sport. Daarnaast komt ze elk jaar langs om alle paarden na te kijken, preventief. Ze is erg kundig en is erg rustig met de paarden.
wij hebben op stal frank dirckx. erg fijne en vooral eerlijke man!
Door 1 behandeling van hem is mijn merrie van al haar problemen af! Hij komt door heel nederland, gooi hem maar eens door de zoek machine allemaal positief.
Wij betaalde 75 incl reiskosten. En als hij voor meer paarden komt er er zitten paarden bij waar bij niks nodig is zegt hij dat eerlijk en betaal je niks.
Riet Wuijts, heeft icreo gedaan. Ben heel erg tevreden over haar!!! Is eerst mijn eigen osteopaat geweest. Ze heeft al veel paarden van klanten van mij gedaan met zeer goed resultaat.