Voorheen maakte ik gebruik van een osteopathe uit het midden van het land, maar haar wachtlijst wordt langer en het tarief steeds hoger. Daarom zoek ik een nieuwe osteopaat. Ik zoek iemand die met de handen werkt, dus niet met hamers oid aan de slag gaat. Ik hoop dat er bokkers zijn die zelf ervaring hebben met een osteopaat uit het noorden van het land en daar tevreden over zijn. Het liefst iemand met het vereiste diploma, of anders een berg ervaring...
Bedankt voor de reacties tot nu toe. Toch wil ik nogmaals benadrukken dat ik in eerste instantie een osteopaat zoek. Als dat niet lukt wil ik eens verder kijken naar een ander discipline.
He Alet, kwam je topic tegen.... Ik heb Annemieke Kingma. Is echt een erg prettige meid en voor Porva werkt het super (na de bevalling had ze last van haar rug en bekken en de koliek dus zoals je weet, ik hoefde haar dit niet te vertellen, daar kwam ze zelf zo goed als meteen achter)). Ze komt toevallig begin oktober weer aangezien ik Porva een keer in het half jaar standaard laat doen nu. Ook Sil krijgt een behandelling. Ze heeft de creo-opleiding gedaan en moet nog een laatste werkstuk ofzo inleveren en dan is ze klaar. Als je meer info wilt dan bel je me maar even...