GZ academische ruiter voor NRPS merrie

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
SuperSmurf

Berichten: 7076
Geregistreerd: 28-10-01
Woonplaats: provincie noord holland

GZ academische ruiter voor NRPS merrie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-10 12:55

Hai allemaal

Ik heb een 5 jarige NRPS merrie met een flink aanwezig karakter :') Na een jaar bezig geweest te zijn om haar zelf door te rijden heb ik toch besloten om haar door te laten rijden door iemand anders en heb haar dus naar astrid van de ploeg gebracht. Inmiddels gaat t gelukkig een stuk beter, maar toch zou ik het fijn vinden als er af en toe een academische ruiter op zou kunnen die beter rijdt dan ik :+ Het gaat me er ech puur om dat ze rijtechnisch beter wordt, het is niet zo dat ik er te weinig tijd voor heb of zo. Mevrouw staat nog heel erg aan de basis en het is een merrie die op zich heel erg graag voor je wil werken, leergierig is en intelligent is, maar ze kan zich ook enorm aan je opdringen. In het rijden heeft ze iemand nodig die haar veel duidelijkheid kan geven want anders gaat ze zelf zoeken naar wat de bedoeling is. Ze kán spanning opbouwen tijdens t rijden, maar op t moment dat ze correct gereden wordt is hier eigenlijk weinig sprake van.
Dus, wie vind het leuk om af en toe deze merrie te rijden? In principe zal ik er wel gewoon altijd bij zijn. Ik wil alleen dus wel alléén een academische ruiter :+
Mevrouw staat op een pension stal in heiloo :)

Nessah

Berichten: 8954
Geregistreerd: 05-02-06
Woonplaats: Roosendaal

Re: GZ academische ruiter voor NRPS merrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-10 21:47

Moderatoropmerking:
Off-topic verwijderd. SVP alleen bij serieuze interesse reageren op EA :) Andere reacties zijn niet toegestaan. EA is geen discussie-forum.

Navanja

Berichten: 1377
Geregistreerd: 31-10-05
Woonplaats: Koedijk

Re: GZ academische ruiter voor NRPS merrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-10 17:07

Ik rijd klassiek, maar ik denk ik bied het je toch aan. Ik heb dezelfde opleiding gedaan als astrid. (ISPH) Bij vragen kan je mij een PB"tje sturen,

SuperSmurf

Berichten: 7076
Geregistreerd: 28-10-01
Woonplaats: provincie noord holland

Re: logo?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-10 17:25

Navanja schreef:
Ik rijd klassiek, maar ik denk ik bied het je toch aan. Ik heb dezelfde opleiding gedaan als astrid. (ISPH) Bij vragen kan je mij een PB"tje sturen,

kan nu niet pben heb morgen pas weer een laptop :) ben wel benieuwd dus als je mij een berichtje kan sturen kan ik m wel beantwoorden. :)

Navanja

Berichten: 1377
Geregistreerd: 31-10-05
Woonplaats: Koedijk

Re: GZ academische ruiter voor NRPS merrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-10 17:45

Je hebt een berichtje hoor :D