Stro omgeving Garderen/Putten

Moderators: Dyonne, Pistasche, Nicole288, Apple, C_arola, Coby

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Lenneke_

Stro omgeving Garderen/Putten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-09-10 11:31

Waar kopen jullie stro in de omgeving van Garderen/Putten en wat betalen jullie voor een kleine baal?

Ik laatst ergens twee baaltjes gekocht en moest 5 euro per baal betalen, leek me nogal duur (of is het stro echt zo duur geworden?) Dus ik ben benieuwd waar jullie het halen.

Veseosunce

Re: Stro omgeving Garderen/Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-10 17:48

Ik weet niet waar je stro kunt halen in die omgeving maar wat ik wel weet is dat de stro prijs gigantisch omhoog is gegaan dus dan is 5 euro wel normaal.

Carina88

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-10 18:29

pff dat is echt heel erg duur jammer dat je hier niet in de buurt woont wij verkopen stro voor 1,50 per baal en hebben genoeg zitten.stro is nog niet duur hoor, normale prijs ligt tussen de 1,70 en 2,25

Wilonca M1

Lenneke_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-09-10 19:02

Een straal van zo'n 25 km is ook geen probleem. Dat haal ik gewoon meerdere balen te gelijk met de trailer.

Ik verbruik denk ik maar 2 baaltjes stro per maand, alleen in de schuilstallen. Dus zoveel heb ik niet nodig.

petradek

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-10 08:39

Hoi Lenneke,

5 euro per baal is best duur hoor. Je kan beter even langs wat boertjes rijden. Prijzen liggen dan tussen 2.50 en 4 euro in jouw buurt (ook die van mij ;) )

Be happy!

MiSz_SaNdY

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-10 08:50

hey wat grappig nog een garderense!
ik zoek ook stro en hooi voor een normale prijs!

*\o/*Een druppeltje Dreft tussen piemel en pruim, garandeert vlottere liefde en een bed vol schuim! *\o/*
Oh hee! Kijk eens hier, een cadeautje!! -> http://www.bokt.nl/tools/timeout.php

dynamiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-10 13:20

In onze buurt vind je nergens meer normale prijzen :n Gelukkig heb ik zaagsel voorniks en heb ik 400 baaltjes hooi op de zolder liggen (grote party ingekocht bij een fouragehandelaar bij ons in de buurt, wat ook niet goedkoop was).

In onze buurt zou je het ook eens bij Top in Harskamp kunnen proberen of fouragehandelaar Gerritsen in Ederveen.

27-11-2015 Welkom home Cruising
13-05-2011 Rust maar zacht lieve Dynamiek, eindelijk kan je nu gaan genieten van de groene weides.

Paan

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-10 08:59

Volgens mij verkoopt mijn staleigenaar hooi/kuil per baal. Hij maait e.d. het zelf en is niet echt een handelaar. Je zou hem kunnen bellen voor de prijs. Hij zit in Putten, dus vanuit garderen is dat beste te doen. Wil je zijn telefoonnummer? Stuur me dan even een PB.

The Brick House: de mooiste sieraden en horloge's vindt je in onze sieraden webshop. Nu ook BiBa sieraden in onze shop. En verzenden is altijd gratis!

stalhouderij

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-10 19:48

hoi

ik koop meestal met iemand een paar hectare en dan kosten ze van het land voor mij zelf ongeveer 1,50 euro voor de verkoop reken ik 2,50 a 3 euro per baal maar er zit heel veel prijs verschil in kijk maar is op marktplaats enzo

maantje72

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-12 20:39

en hier een puttense die goed en lekker hooi voor paarden zoekt,en goedkoop natuurlijk!!!

nikkie722

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-12 05:26

dan moet je Rik Timmer uit Putten even bellen, hier heb ik mijn hooi altijd vandaan, geen stro meer, dus die prijs weet ik niet
@ maantje: voor een middelgrote baal hooi van 100-120 kilo? betaal ik E20.- het is mooi droog en kruidig hooi.

Inga & Lex mijn trots
paardenspullen te koop(kleine greep) https://www.marktplaats.nl/mymp/verkopen/index.html

Monika17

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-12 10:17

nikkie722 schreef:
dan moet je Rik Timmer uit Putten even bellen, hier heb ik mijn hooi altijd vandaan, geen stro meer, dus die prijs weet ik niet
@ maantje: voor een middelgrote baal hooi van 100-120 kilo? betaal ik E20.- het is mooi droog en kruidig hooi.

Hi, kom ook uit deze buurt. Vraagje; balen van 100-120 kg voor die prijs zijn toch kuil ? (verpakt wordt altijd iets nat).
Goed topic, deze regio is inderdaad niet goedkoop in ruwvoer/stro. p.s. Naar Duitsland rijden kan mbt brandstof prijzen ook niet uit... Is wel handig om elkaars ervaringen te lezen. Dus allen dank

|groetjes Monika

nikkie722

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-12 11:47

hij heeft hooi in de balen absoluut geen kuil, het is niet nat en mooi droog hooi, er zit wel eens een baal tussen die wat natter is.

Inga & Lex mijn trots
paardenspullen te koop(kleine greep) https://www.marktplaats.nl/mymp/verkopen/index.html

Monika17

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-12 12:16

Hi, Ah dan wordt het interessant. |Het probleem hier is namelijk altijd de houdbaarheid, als het, zeg, 20 dagen na openen van de baal echt goed blijft dan is het de moeite waard om te overwegen (bij een temperatuur onder de 10 graden). Er is 1 paard waar ik het voor moet aankopen, de rest is voorzien :-) Ik begrijp dat jij tevreden bent over het spul?
Alvast dank voor je antwoord

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie