Gezocht; instructeur/trice omgeving Boekelo

Moderators: Dyonne, Pistasche, Nicole288, Apple, C_arola, Coby

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

gwenr86

Gezocht; instructeur/trice omgeving Boekelo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-09-10 18:07

Hallo,

Ik ben op zoek naar een instructeur/trice die mij wil helpen trainen met mijn (toekomstige) paard.
Momenteel rijd ik gewoon basic, hij is 4 jaar en moet nog veel leren. Omdat ik altijd op manegepaarden heb gereden is dit voor mij ook nieuw en moeilijk en ik wil wel dat hij goed bereden wordt. De basis is gelegd maar het doorwerken en trainen wil ik toch echt onder profssionele begeleiding.
Wanneer de basis goed onderlegd is en me paardje en ik eraan toe zijn kunnen we werken naar diepgang van de dressuur en oefenen met springen.
Rijden vanuit de ontspanning vind ik erg belangrijk en verdiend mijn voorkeur. Niks boven een ontspannen ruiter en paard :)

Omdat ik geen trailer (en nog geen aanhanger rijbewijs) heb is mn paard vervoeren erg lastig en zou ik het dus fijn vinden als instructeur/trice mijn kant op kan komen. Ondanks dat er alleen een buitenbak is. Misschien dat er in de toekomst mogelijkheid is tot vervoer en dus een, met name voor de winter, warmere lesplek :)

Ben of weet je iemand die mij verder kan helpen, dan hoor ik het graag!
Alvast bedankt :)

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten