Gezocht: Goed doel voor paardenspullen

Moderators: Dyonne, Pistasche, Nicole288, Apple, C_arola, Coby

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Ania

Gezocht: Goed doel voor paardenspullen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-09-10 22:36

Ik heb heel veel spullen (en ook veel mensen op mijn stal) die ik niet meer gebruik maar die niet allemaal even mooi zijn of een kleine beschadiging hebben. (heel veel dekens(met sponsor/opdruk), halsters, borstels, touwen, kappen, bitten enzenz)

Ik kan me herinneren dat er hier iemand was die in Roemenie de paarden oplapte en de eigenaren hielp. Ik kan diegene alleen niet meer vinden hier.

Wie weet er een goed doel waar ik deze spullen aan kan schenken?

Biskwie

Re: Gezocht: Goed doel voor paardenspullen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-10 07:04

Een goed doel dichter bij huis kan een zorgboerderij zijn of een manege voor mensen met een handicap. Zitten vaak krap in geld en middelen. Wij zijn er tenminste altijd erg blij mee. Er zit er ook vast eentje bij jou in de buurt, kun je het zelfs persoonlijk brengen. Vaak geeft dat enthousiaste en warme reacties.

Narya

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-10 08:02

Zooist zamelt via bokt spullen in voor goede doelen in Nederland en ook daarbuiten. Zoek maar eens op 'wie kan ik blij maken'.

Düsler mi gerçek, gerçekler mi bir düs yoksa
Gerçeklesir belki bir gün, bitmesin, düs bile olsa

Mijn buitenlandse avonturen (Istanbul-Koeweit-Cairo-Hamburg-Koeweit) volgen? Zie https://thelifeandtimesofadutchieabroad.wordpress.com/

bedouin

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-10 08:08

Narya

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-10 08:19

Die bedoelde ik inderdaad :j

Düsler mi gerçek, gerçekler mi bir düs yoksa
Gerçeklesir belki bir gün, bitmesin, düs bile olsa

Mijn buitenlandse avonturen (Istanbul-Koeweit-Cairo-Hamburg-Koeweit) volgen? Zie https://thelifeandtimesofadutchieabroad.wordpress.com/

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten