Moderators: Apple, Nicole288, C_arola, Coby, Dyonne, Pistasche
paddy schreef:waar woon je in groningen dan.
want wij hebben ook nog een plek vrij.
de paarden komen in de wintermaanden wel buiten maar s'nachts op stal.
in de de zomermaanden staan ze wel dag en nacht buiten.
we hebben een buitenbak van 20 x 60.
en volgend jaar beginnen we een hit aktief stal.
maar waarom zoek je uitrij mogelijkheden, hij is toch nog maar 2 jaar.
liefhelietje schreef:Zie anders mijn onderschrift
paddy schreef:Hoeveel hectare weidegrond is er voor de paarden in de zomer beschikbaar. En hoeveel hectare is dit per paard ? Zover ik heb gehoord van een kennis is de grondsoort in die streken kleigrond, heb je in de winter met weidegang dan niet snel last van modder wat in de sokken blijft zitten met als gevolg mok?Jaarrond weidegang is super maar is in mijn ogen alleen mogelijk met minimaal een half hectare per paard.
m_ss schreef:paddy schreef:waar woon je in groningen dan.
want wij hebben ook nog een plek vrij.
de paarden komen in de wintermaanden wel buiten maar s'nachts op stal.
in de de zomermaanden staan ze wel dag en nacht buiten.
we hebben een buitenbak van 20 x 60.
en volgend jaar beginnen we een hit aktief stal.
maar waarom zoek je uitrij mogelijkheden, hij is toch nog maar 2 jaar.
hij wordt vanzelf drie hoor.. bovendien is wandelen op de a7 (ik noem maar wat) ook niet echt wel? ik woon in stad groningenliefhelietje schreef:Zie anders mijn onderschrift
nee dat was niet voor jouw bedoeld hoor.
ik was even benieuwd hoeveel land deze pensionstal er bij heeft.
want als je zoveel paarden gaat stallen en ook nog weidegang aan gaat bieden.
dan moet je er toch wel behoorlijk wat land bij hebben.
ik was gewoon even nieuwsgierig.
das die stal in uithuizermeeden toch? veel te ver weg enne.. een beetje aan de prijzige kant.paddy schreef:Hoeveel hectare weidegrond is er voor de paarden in de zomer beschikbaar. En hoeveel hectare is dit per paard ? Zover ik heb gehoord van een kennis is de grondsoort in die streken kleigrond, heb je in de winter met weidegang dan niet snel last van modder wat in de sokken blijft zitten met als gevolg mok?Jaarrond weidegang is super maar is in mijn ogen alleen mogelijk met minimaal een half hectare per paard.
ik snap je punt niet goed? tis hier inderdaad klei, maar zn voeten kun je bijhouden en onder groningen is het zand. bovendien ben ik ook tevreden met een paddock. ik vind gewoon dat een paard (en zeker een van 2) niet de hele dag (ofde halve dag en nacht) op stal moet staan.
Citaat:ik was even benieuwd hoeveel land deze pensionstal er bij heeft.
das die stal in uithuizermeeden toch? veel te ver weg enne.. een beetje aan de prijzige kant.
liefhelietje schreef:Citaat:ik was even benieuwd hoeveel land deze pensionstal er bij heeft.
das die stal in uithuizermeeden toch? veel te ver weg enne.. een beetje aan de prijzige kant.
Wij hebben ontzettend veel land, sowieso een aantal hectares, dat is dus geen enkel probleem.
De West-Indische buurt ligt toch vlakbij de N46? Dan ben je er met 20 minuutjes hoor
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 bezoekers