Osteopaat gezocht die in de buurt van Den Bosch komt (plaatsje Schaijk). Het liefst aankomende week al
Graag even telefoonnummer en tarief achterlaten/pben
>>> Van Beek Dressagehorses <<<Verkoop interessant gefokte veulens, jonge paarden en sportpaarden IPS Bon Bravour (v. Painted Black x Chronos) - KWPN, Hannover, Old en SBS goedgekeurd!
Christel Dubbeld komt in ieder geval in de buurt (Uden) en is echt een absolute aanrader. Haar gegevens zijn te vinden via www.icreo.com en haar telefoonnummer is: 06-29160724
Dank je wel! Weet je toevallig wat haar tarieven zijn?
>>> Van Beek Dressagehorses <<<Verkoop interessant gefokte veulens, jonge paarden en sportpaarden IPS Bon Bravour (v. Painted Black x Chronos) - KWPN, Hannover, Old en SBS goedgekeurd!
Ik weet niet heel zeker of ze tot aan Schaijk komt, maar ik heb inmiddels 2 keer Jori Wester laten komen en heel goede ervaringen met haar. Haar website: www.equios.nl.
Ik betaal € 80,- per behandeling.
Mama van Anique sinds 10-09-'10, Hayden sinds 27-05-'14 en Isobel sinds 30-12-'19 The moment you realise you said goodbye to the horse, you will always be looking for... Only to never find again. Slaap zacht, lieve Andra (08-08-'05 / 19-09-'13)