Gezocht: prettige DA omg. Hazerswoude

Moderators: Apple, Pistasche, C_arola, Nicole288, Coby, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Dyonne
Moderator Informatief en Markt
May the horse be with you!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-18 21:34

Voor aan huis zou ik zeggen dierenkliniek Rijnoever (Ad Kuilboer heeft deze kliniek opgezet), die spreken normaal gewoon een tijd af. Die komen aan huis. Komen hier al geruime tijd, erg tevreden.
DAP Bodegraven doet dat niet volgens mij, die geven geen tijden. Zelf alleen op de kliniek ervaringen met de DAP.

Beperkt online
[ITP] Natte winter met mijn Welsh Cobs Cob = top! Eens een Welsh Cob, altijd een Cob!
[IM] De strijd is gestreden, rust zacht Maybel |( 10-06-2003 - 10-10-2013

Dyonne

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-18 21:57

Freggle_Edge schreef:
Ad Kuilboer stopt ermee, Rijnoever wordt overgenomen.

Klopt, twee prima dierenartsen die daar al jaren werken worden eigenaar. Maar Ad is er nog niet gelijk weg. :)

IlonavL schreef:
Ja hoor, DAP komt ook aan huis :)

Wel aan huis, maar geven geen tijden aan. Zelf heb ik ze niet aan huis omdat jaren terug ze weigerden te komen voor een zware koliek.. Tegenwoordig hebben ze een ruimere regio.

Beperkt online
[ITP] Natte winter met mijn Welsh Cobs Cob = top! Eens een Welsh Cob, altijd een Cob!

Dyonne

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-20 18:55

Mijn ervaringen met de kliniek bij DAP Bodegraven zijn prima. Je spreekt een tijd af wanneer je er bent. En natuurlijk kan het wat uitlopen, maar over het algemeen wordt ik op tijd geholpen.
Het kan wel zijn dat je tussendoor even staat te wachten, zeker als er toch meer nodig blijkt dan ingepland.
Hier goede ervaringen met Bart Veldeman en Sander de Blaauw.
Qua kosten, dat is wel goed te overleggen. Maar kliniekwerk loopt wel snel op natuurlijk. Even een foto, echo etc.

Hier overigens aan huis nog steeds met tevredenheid Rijnoever. Helaas dit jaar ook al paar keer op bezoek gehad.

Ik maak de afweging echt op wat nodig is. Bij kreupelheid ga ik naar Bodegraven.
Maar spoed aan huis, entingen etc allemaal Rijnoever.

Beperkt online

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie