Ruitersport sissi

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
nayla

Berichten: 312
Geregistreerd: 09-07-10
Woonplaats: belgie

Ruitersport sissi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-18 20:34

Hallo, ik hoop dat ik het hier goed plaats...

Is er hier iemand al eens bij ruitersport sissi gaan shoppen? Dus niet online.
Ik ben op zoek naar een leuke warme jas en outdoor schoenen/laarzen en evt nog wat andere spullen maar dan wel western.

Is deze winkel groot en hebben ze veel betaalbare keuzes? Het is namelijk anderhalf uur rijden voor me. :)

De site lijkt veelbelovend maar ik wil graag weten hoe het irl is of met wat voor een winkel ik het kan vergelijken.


Tnx!!

Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Berichten: 20039
Geregistreerd: 09-08-07
Woonplaats: The world is my playground.

Re: Ruitersport sissi

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-18 20:38

Het is iig een supergezellig winkel met ook zeker outdoor spullen, maar als je echt puur voor western gaat kun je dan niet beter naar arthur?

nayla

Berichten: 312
Geregistreerd: 09-07-10
Woonplaats: belgie

Re: Ruitersport sissi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-18 20:44

Ik zoek vooral een warme jas en laarzen om les te geven enzo :brr:
Het westerngedeelte leek me mooi meegenomen maar in principe heb ik daar niet echt iets van nodig :') naar arthur gaan we zeker en vast

nayla

Berichten: 312
Geregistreerd: 09-07-10
Woonplaats: belgie

Re: Ruitersport sissi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-18 14:04

weet iemand of het vergelijkbaar is met bvb epplejack ivm keuze jassen enzo?

DiantaM
Berichten: 11274
Geregistreerd: 10-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-18 14:09

nayla schreef:
Ik zoek vooral een warme jas en laarzen om les te geven enzo :brr:
Het westerngedeelte leek me mooi meegenomen maar in principe heb ik daar niet echt iets van nodig :') naar arthur gaan we zeker en vast

Dan zou ik een ruitersportwinkel overslaan en naar een goede outdoor zaak gaan! Daar heb je veel betere producten.

Renske_W

Berichten: 13842
Geregistreerd: 07-03-05
Woonplaats: Friesland

Re: Ruitersport sissi

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-18 14:54

Grandeur ruitersport heeft ook hele fijne outdoor jassen!
Zit in Berlicum (bij den bosch)

Gotovic
Berichten: 54
Geregistreerd: 26-05-15
Woonplaats: Breda

Re: Ruitersport sissi

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-18 15:14

Ik kwam er vroeger vaak. Ze heeft nu een hele mooie winkel, heel vriendelijke mensen en echt niet te beroerd om te helpen. Ik zocht ooit een cap, maar vond niet wat ik zocht in haar assortiment. We hebben toen samen wat catalogussen door gezocht op zoek naar een goeie cap. Uiteindelijk eentje uitgezocht, die heeft ze voor mij bij de leverancier besteld en ik mocht hem daarna komen passen. Vond ik hem toch niks, hoefde ik hem niet te kopen. Ik vond het een hele ervaring ten op zichte van sommige andere ruitersportwinkels. Vergelijkbaar met Epplejeck vind ik het niet. Ik kom wel eens bij de EJ in Breda en Ruitersport Sissi is daar maar de helft van. Wel vind ik dat ze, sinds de nieuwe winkel, veel meer bezig is met de kleding en dat is wel de richting waar je op zoekt. Ik weet niet wat je mooi vind en ik ben zelf ook niet echt een type dat voor kleding naar een ruitersportwinkel gaat, dus ik kan niet echt een schatting geven van of het de moeite waard is voor je.

zippora
Berichten: 722
Geregistreerd: 15-11-01
Woonplaats: Prov. Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-18 15:27

Vorig jaar is de winkel uitgebreid, ik vind hem erg groot - maar ik ben dan ook nog nooit in een epplejack winkel geweest. die zijn er niet in Zeeland.
Zijn super behulpzaam, als ze je niet kunnen helpen geven ze zelfs tips bij welke webshop/winkel je het wel kunt bestellen. Gaan het zelfs nog voor je uitzoeken.

nayla

Berichten: 312
Geregistreerd: 09-07-10
Woonplaats: belgie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-18 18:51

tnx, het is wat moeilijk om te zeggen wat ik heel juist zoek, een jas die vooral lekker warm is voor het lesgeven maar die toch genoeg schoudervrijheid geeft om bvb ook de stallen te mesten of te rijden. En liefst wat waterdicht of toch het water een beetje tegenhouden . Ik heb nu enkel korte jassen en wil er een bij die iets langer is.

Ivm de schoenen, in een outdoorwinkel ga ik ws meer keuze hebben voor warme en degelijke schoenen, maar die lijken me dan niet ideaal om in de modder te lopen als ik bvb een paard uit de wei ga halen of als de piste net een regenbui kreeg tijdens voor de les.
Ik draag nl altijd dezelfde schoenen voor het mesten en de wei in te gaan enzo. Rubberen laarzen vind ik vreselijk (die zijn vaak heel koud en ik heb er gehad van de decathlon met uitneembare voering maar die gingen heel vervelend zitten als ik ermee wandelde) enkel als ik effectief ga paardrijden doe ik mijn boots aan.

Ik heb ook al op agradi rondgekeken en ik vind daar wel interessante dingen maar wil ik het in een winkel kunnen passen

verder ben ik al bij emmers geweest (belgie) maar daar viel ik achterover van de prijzen... een andere ruitershop in de buurt had dan wel weer betaalbare jassen (ik wil tot 180 euro geven) maar enkel korte

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Berichten: 34629
Geregistreerd: 27-06-07
Woonplaats: In het midden van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-18 18:59

Drunens ruiterhuis niet dichterbij? Ook veel keus en niet onbelangrijk, kundig advies.