Door de bitfitters het bos niet meer, regio rotterdam

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Alnieno

Berichten: 1200
Geregistreerd: 09-06-07
Woonplaats: Delft omgeving

Door de bitfitters het bos niet meer, regio rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-18 11:45

Hoi!

Ik zie door alle bitfitters het bos niet meer, wie kan mij helpen aan een goed adresje? :o
Ik zoek voor mij en mijn haflinger een fijne bitfitter, die bij ons op locatie komt (regio rotterdam).
Ik wil graag iemand die de juiste kwalificaties heeft, de tijd neemt en ons echt goed advies kan geven. Daarnaast vind ik het fijn als er meerdere merken zijn die we kunnen proberen.
Ik weet dat het een duur grapje kan zijn maar voor de juiste oplossing ben ik bereid te betalen. Maar ik kan het met mijn studentenbudget maar 1 keer uitgeven dus ik ben wel erg kritisch.

Wie kan ons helpen? :)

ingvdh

Berichten: 6370
Geregistreerd: 28-09-02
Woonplaats: uitgeest

Re: Door de bitfitters het bos niet meer, regio rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-18 12:05

Natascha van Eijk, zij is niet merkgebonden en heeft dus ook een goedkoop bitje als dat zou passen.

Ze is bij ons op stal geweest voor 3 paarden en bij 2 daarvan raadde ze aan om vooral het huidige bit te blijven gebruiken omdat dit toch het beste pastte. Bij haar kan je er dus vanuit gaan dat ze niet per se jouw een nieuw bit wil aansmeren indien de oude eigenlijk gewoon goed is.

maya12333

Berichten: 379
Geregistreerd: 11-06-11
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-18 13:17

ingvdh schreef:
Natascha van Eijk, zij is niet merkgebonden en heeft dus ook een goedkoop bitje als dat zou passen.

Ze is bij ons op stal geweest voor 3 paarden en bij 2 daarvan raadde ze aan om vooral het huidige bit te blijven gebruiken omdat dit toch het beste pastte. Bij haar kan je er dus vanuit gaan dat ze niet per se jouw een nieuw bit wil aansmeren indien de oude eigenlijk gewoon goed is.

Hetzelfde verhaal hier, raad Natasha van Eijk ook aan.

Saaams

Berichten: 13264
Geregistreerd: 20-01-10

Re: Door de bitfitters het bos niet meer, regio rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-18 19:14

Bianca van Joy4horses! Echt een topper en heel flexibel.

Area51
Berichten: 793
Geregistreerd: 27-03-13

Re: Door de bitfitters het bos niet meer, regio rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-18 19:19

Absoluut Chrissy Fens! Neemt de tijd, ontzettend geduldig en lief voor je paard en ook niet merk gebonden. Heeft ook veel rijtechnische kennis

ninne1

Berichten: 1233
Geregistreerd: 26-09-10
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-18 21:13

maya12333 schreef:
ingvdh schreef:
Natascha van Eijk, zij is niet merkgebonden en heeft dus ook een goedkoop bitje als dat zou passen.

Ze is bij ons op stal geweest voor 3 paarden en bij 2 daarvan raadde ze aan om vooral het huidige bit te blijven gebruiken omdat dit toch het beste pastte. Bij haar kan je er dus vanuit gaan dat ze niet per se jouw een nieuw bit wil aansmeren indien de oude eigenlijk gewoon goed is.

Hetzelfde verhaal hier, raad Natasha van Eijk ook aan.



Hier ook tevreden over Natasha van Eijk

Kimsel94
Berichten: 602
Geregistreerd: 04-05-10

Re: Door de bitfitters het bos niet meer, regio rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-18 21:19

Hier ook goede ervaringen met Natascha van Eijk :)

Ook bij mij zijn we tot de conclusie gekomen dat mijn huidige simpele niet anatomisch gevormde bit het beste was voor mijn merrie.
Dus inderdaad probeert ze niet direct dure bitten te verkopen maar krijg je wel de tijd om verschillende bitten te proberen.

Alnieno

Berichten: 1200
Geregistreerd: 09-06-07
Woonplaats: Delft omgeving

Re: Door de bitfitters het bos niet meer, regio rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-18 10:46

Dankjullie voor jullie berichtjes en ervaringen! Andere ervaringen zijn zeker nog welkom maar ik kan in ieder geval wat berichtjes uit doen nu :)