Fysio voor pony gezocht omgeving Doetinchem (Gelderland)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

xYaartje
Berichten: 1404
Geregistreerd: 25-05-10

Fysio voor pony gezocht omgeving Doetinchem (Gelderland)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-10-18 22:14

Hallo,
Voor mijn Shetland pony ruin (bijna 5 jaar) ben ik op zoek naar een fijne osteopaat in de omgeving van Doetinchem (Achterhoek, Gelderland) die vanuit rust en vertrouwen werkt en ook met mij (de eigenaresse) communiceerd over wat er met mijn pony aan de hand is van binnen. Wat ze voelt etc.
Leer graag bij namelijk en vind het fijn om te weten dat als hij/zij iets bijzonders voelt wat hij/zij dan voelt :) . Zodat ik daar ook weer mee verder kan :) .

Ik hoor het graag als jullie iemand weten!
Laatst bijgewerkt door Coby op 22-10-18 18:16, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Titel in overleg aangepast.

Gedachten spelen zich af in beelden, beelden worden woorden, woorden worden een zin, een zin word een paragraaf, een paragraaf een hoofdstuk, een hoofdstuk vormt een boek en zo vormt zich een verhaal♥

Instagram: yaraccnaturephotography


xYaartje
Berichten: 1404
Geregistreerd: 25-05-10

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-10-18 22:43

Merlesimone, hoe is hij met pony’s die het niet zo op mannen hebben? Mijn pony is niet zo zeer angstig voor ze, maar wel terug houdend naar mannen (afhankelijk van de energie die ze uitstralen ook). En misschien juist daarom een goede oefening voor pony lief. Anders is hij zeker het overwegen waard!

WowAmigo. Dank je voor de tip! Zie alleen op haar site dat ze voornamelijk nog op de praktijk in vorden behandeld of komt ze nog aan huis?

Aishcream: Dank je voor de tip! Wat kan een fysio doen in tegen stelling tot osteopaat? Heb over een fysio bij paarden eerlijk gezegd geen verstand van.

Super al die fijn al die tips tot nu toe! Meer tips voor osteopaten zijn altijd welkom :) !

Gedachten spelen zich af in beelden, beelden worden woorden, woorden worden een zin, een zin word een paragraaf, een paragraaf een hoofdstuk, een hoofdstuk vormt een boek en zo vormt zich een verhaal♥

Instagram: yaraccnaturephotography

xYaartje
Berichten: 1404
Geregistreerd: 25-05-10

Re: Osteopaat gezocht omgeving Doetinchem (Gelderland)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-10-18 17:19

aishcream eigenlijk is een fysio dus alsnog precies wat ik zoek! Heb er een nachtje over geslapen en mijn pony vandaag beter geobserveerd en het zit hem echt meer in de spieren dan in de botten. Dus dan kan er alsnog beter een fysio bij. Thanks hiervoor! Had er nog niet bij stil gestaan dat er ook fysio's zijn voor paarden. Zo leer je nog eens wat :D .
Enige wat wel is is dat ik op zoek ben naar een fysio die dan masseert (dry needling etc. hoef ik niet mee aan te komen. Mijn pony houd niet van naalden. Het is de leukste en liefste pony van de wereld, maar met mannen en naalden moet ik niet bij hem aankomen).

Iemand hier van jullie die een fysio weet die masseert? En het tegelijkertijd goed en duidelijk uitlegt wat hij tijdens de behandeling doet en voelt :) ?

Merlesimone, dank je voor de info! Voor in de toekomst houd ik hem in gedachten, maar voor nu word het uiteindelijk toch een fysio. Past meer bij het beeld van nu :) .

Laurie, dank je wel! Helaas geeft zij geen massage aan paarden (voor zover ik aan haar website kan zien), maar misschien dat jij toch iemand een goede fysio weet die ook masseert?

Gedachten spelen zich af in beelden, beelden worden woorden, woorden worden een zin, een zin word een paragraaf, een paragraaf een hoofdstuk, een hoofdstuk vormt een boek en zo vormt zich een verhaal♥

Instagram: yaraccnaturephotography


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: DotBot, Flowerhorse7, Ubermetrics en 12 bezoekers