Gezocht 2 vlotte en enthousiaste gidsen L&D Duinen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Grooming_Mom

Berichten: 438
Geregistreerd: 14-08-08
Woonplaats: Breda

Gezocht 2 vlotte en enthousiaste gidsen L&D Duinen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-10-18 19:49

Ik ben op zoek naar 2 personen die onze kinderen van de pc op Zaterdag 27 Oktober om 12 uur in 2 groepen door de L&D duinen kunnen gidsen met vertrekpunt manege van Loon. We hebben zelf uiteraard gediplomeerde begeleiding te paard mee maar kennen er de weg niet. Er zijn gps systemen te huur bij de manege maar ik vraag me af hoe praktisch dat is. Dus ken je het gebied als je broekzak en weet je een knappe route van een km of 15 wat goed te rijden is ( niet alleen klapzand) dan hoor ik het graag. ;)


Dayanara

Berichten: 2377
Geregistreerd: 22-08-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-18 20:02

Grooming_Mom schreef:
Ik ben op zoek naar 2 personen die onze kinderen van de pc op Zaterdag 27 Oktober om 12 uur in 2 groepen door de L&D duinen kunnen gidsen met vertrekpunt manege van Loon. We hebben zelf uiteraard gediplomeerde begeleiding te paard mee maar kennen er de weg niet. Er zijn gps systemen te huur bij de manege maar ik vraag me af hoe praktisch dat is. Dus ken je het gebied als je broekzak en weet je een knappe route van een km of 15 wat goed te rijden is ( niet alleen klapzand) dan hoor ik het graag. ;)


Het is dat ik niet kan, ik stuur je topic even door naar wat mensen die ik ken :)


RoosDeG

Berichten: 1836
Geregistreerd: 27-03-13

Re: Gezocht 2 vlotte en enthousiaste gidsen L&D Duinen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-18 20:05

Ik kan evt wel!
Rij er elk weekend met mijn enorm brave pony :)

wil je vaker mee genieten van de loonse en drunense duinen?? volg ons dan op Instagram:@turnerdeshinker :)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Wiwabalia en 83 bezoekers