Met spoed gezocht: stalling omgeving Amersfoort

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Liesyaa
Berichten: 5
Geregistreerd: 17-06-15

Met spoed gezocht: stalling omgeving Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-09-18 10:24

Hi allemaal,

Omdat onze pensionstal in Hooglanderveen plaats moet maken voor woningen, ben ik met spoed op zoek naar een nieuw plekje voor mijn lieve 18-jarige E-pony ruin.

Ik ben op zoek naar een pensionstal, het liefst op basis van volpension, in de omgeving van Vathorst/Nijkerk/Hoogland en Bunschoten-Spakenburg. Ik vind het belangrijk dat de paarden genoeg buiten komen en dat er een goede buitenbak aanwezig is. Wie heeft er een gouden tip voor mij en weet waar er binnenkort een plekje vrijkomt?

Mijn dank is groot!

Groet,

Lisa


Liesyaa
Berichten: 5
Geregistreerd: 17-06-15

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-09-18 19:04

Bedankt voor alle tips! Ik ben al bij heel wat stallen geweest en uiteraard houd ik Marktplaats in de gaten. Bij veel stallen staan ze inderdaad helemaal niet veel buiten of het is voor mij te duur. Ik sta er bij een paar op de wachtlijst. Ik ben me inmiddels meer aan het oriƫnteren op stallen waarbij je dichtbij goed kunt buiten rijden.


Liesyaa
Berichten: 5
Geregistreerd: 17-06-15

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-09-18 19:23

dierfysio schreef:
Dat in Leusden is stal VDV. Zou ik niet doen. Stal Hiensch in Nijkerkerveen is wel een dikke aanrader.


Met Stal Hiensch heb ik inderdaad al contact gezocht, maar helaas geen plek en een wachtlijst.

Liesyaa
Berichten: 5
Geregistreerd: 17-06-15

Re: Met spoed gezocht: stalling omgeving Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-09-18 19:20

Bedankt voor de tips allemaal! Ik heb inmiddels, dankzij een tip van iemand, een stal gevonden!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: SemrushBot en 65 bezoekers