Ervaring online winkel Equimatch

Moderators: Coby, Pistasche, C_arola, Dyonne, Apple

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Forcalquier

Berichten: 1886
Geregistreerd: 07-01-05
Woonplaats: Zaanstad

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-18 19:00

In juni heb ik daar vliegenmaskers besteld. Ik kreeg via een whatsapp bericht te horen dat de bestelde versie helaas niet meer beschikbaar was. Mij is toen een keurige oplossing aangeboden: de duurdere variant voor dezelfde prijs of mijn geld terug.
Ik heb voor optie 1 gekozen en de volgende dag had ik het al in huis, helaas 1 masker minder ontvangen dan besteld terwijl er wel 3 stuks op de pakbon waren afgevinkt.
Wederom weer een appje gestuurd en het probleem voorgelegd. Helaas kreeg ik toen geen reactie meer terwijl mijn berichtjes wel gelezen waren.
Uiteindelijk (2 dagen later) maar naar de epplejeck gereden om een masker te halen.....kreeg ik de dag ernaa ineens een pakketje met het ontbrekende vliegenmasker :D

Daar heb je een punt -> .


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 bezoekers