Bestellen op Shein?/Shein betrouwbaar?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
JustMeI2

Berichten: 144
Geregistreerd: 01-05-18
Woonplaats: Friesland

Bestellen op Shein?/Shein betrouwbaar?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-18 22:10

Hoi!
Ik heb een aantal leuke items gezien op shein, die ik graag wil kopen. Nu is het Nederlands niet helemaal correct en is het vrij goedkoop, ik vroeg me dus af of iemand ervaringen heeft met Shein, en dan echt in NL.

(als er andere recente topics hierover zijn wordt ik graag doorverwezen, dus ook alvast mijn excuses als er een ander goed topic is. ik kwam zelf wat vage dingen tegen, en op Youtube is het in Engeland, dus heb geen idee of dat een verschil is?)
Alvast bedankt! :o

Edit: en de maten, hoe vallen die?

zacharyhill

Berichten: 1603
Geregistreerd: 31-08-08
Woonplaats: zeeuws vlaanderen

Re: Bestellen op Shein?/Shein betrouwbaar?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-18 22:20

Mijn dochter wilde daar wat bestellen, alles netjes thuis gekregen alleen van de t shirts kloppen de maten voor geen meter. Ze had een shirt en een bijpassend broekje in de maat XXL (dochter is 1.85 m en redelijk grof gebouwd) mijn nichtje van 11 draagt dit nu die pas bij wijze van spreken door een sleutelgat.......

Ikwashier

Berichten: 4015
Geregistreerd: 29-11-07
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-18 22:26

Ik heb er 2 bikini’s gekocht in een maat groter dan mijn normale maat en ze vallen nogal eh, klein :') 1 had een gewone en 1 had een hele gekke pasvorm. Het is een beetje een verrassing wat je krijgt als je de kleding zonder reviews koopt.

m9ara

Berichten: 936
Geregistreerd: 19-08-10

Re: Bestellen op Shein?/Shein betrouwbaar?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-18 22:29

Ik heb er een aantal keer besteld en ik denk dat er maar 1 kledingstuk te klein was. Verder had alles een verrassend goede pasvorm.
Daarnaast verzenden ze nog relatief snel en kreeg ik snel antwoord van de klantenservice. Mijn ervaring is dus prima!

T3mptati0n

Berichten: 2864
Geregistreerd: 21-05-06
Woonplaats: Best place on earth :)

Re: Bestellen op Shein?/Shein betrouwbaar?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-18 22:34

Ik heb er een jurk weg en die past goed :j

xSannee

Berichten: 4345
Geregistreerd: 02-03-10
Woonplaats: Renkum

Re: Bestellen op Shein?/Shein betrouwbaar?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-18 22:48

Ik heb er een bikini en een badpak van en ben er erg tevreden over! Heb een maat S en heb normaal maat XS en dat zit prima.

Levering was trouwens binnen een week volgens mij!

Myrthe64
Berichten: 1014
Geregistreerd: 25-07-12

Re: Bestellen op Shein?/Shein betrouwbaar?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-18 22:51

Er zijn ook wat Nederlandse youtubers die op shein besteld hebben, bijvoorbeeld Jiami en Lenette Hermsen. Misschien kan je eens op hun kanalen kijken. Voor zover ik me herinner hadden zij weinig problemen met de webshop en was het ook betrouwbaar, maar je zou voor de zekerheid die video's kunnen checken.