Stal de Ruyter Heemskerk

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
paardje87

Berichten: 923
Geregistreerd: 06-07-11

Stal de Ruyter Heemskerk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-18 13:43

Hoihoi!

Ik was opzoek op internet over meer informatie over stal de Ruyter in Heemskerk, maar niet veel kunnen vinden. Dus even via deze weg. Wie kan mij meer over deze stal vertellen of mensen met ervaringen met de stal of die er hebben gestaan of er nog staan ? :)

Ufurio4e

Berichten: 1394
Geregistreerd: 14-10-12
Woonplaats: Giesbeek

Re: Stal de Ruyter Heemskerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-18 14:00

Stal de ruyter is van het beroemde YouTube kanaal paardenpraat tv. Kun je veel over vinden

ierusju

Berichten: 2274
Geregistreerd: 23-04-14
Woonplaats: Aan de kust :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-18 14:20

Ufurio4e schreef:
Stal de ruyter is van het beroemde YouTube kanaal paardenpraat tv. Kun je veel over vinden


Dat ligt in Brabant. Heemskerk ligt in Noord-Holland. Ligt een klein beetje uit elkaar, haha.

Ik ken het verder niet goed, maar je zit op een prachtige plek. Heel dicht bij het duin en je zit zo op het strand :)

paardje87

Berichten: 923
Geregistreerd: 06-07-11

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-18 14:40

ierusju schreef:
Ufurio4e schreef:
Stal de ruyter is van het beroemde YouTube kanaal paardenpraat tv. Kun je veel over vinden


Dat ligt in Brabant. Heemskerk ligt in Noord-Holland. Ligt een klein beetje uit elkaar, haha.

Ik ken het verder niet goed, maar je zit op een prachtige plek. Heel dicht bij het duin en je zit zo op het strand :)

Rubs

Berichten: 510
Geregistreerd: 29-03-11
Woonplaats: Zaanstad

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-18 15:17

Waarom ga je niet zelf kijken :) , gewoon bellen.
Paarden staan nu lekker buiten, de hele zomerperiode. De winterperiode staan ze binnen en een paar uur per dag buiten, dit moet bij je paard passen. Scherp geprijsd, binnen- en buitenbaan, vol-pension, vlak bij bos. Ik geloof wel dat ze een wachtlijst hebben.

paardje87

Berichten: 923
Geregistreerd: 06-07-11

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-18 15:32

Rubs schreef:
Waarom ga je niet zelf kijken :) , gewoon bellen.
Paarden staan nu lekker buiten, de hele zomerperiode. De winterperiode staan ze binnen en een paar uur per dag buiten, dit moet bij je paard passen. Scherp geprijsd, binnen- en buitenbaan, vol-pension, vlak bij bos. Ik geloof wel dat ze een wachtlijst hebben.


Ja ik ben er toevallig gisteren al langs gegaan en sta nu op de wachtlijst want het leek me een leuke stal , maar dacht via deze weg nog wat leuke ervaringen over de stal te kunnen horen of alvast wat mensen te kunnen leren kennen :)

paardje87

Berichten: 923
Geregistreerd: 06-07-11

Re: Stal de Ruyter Heemskerk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-18 19:12

Up!