Penning Soesterduinen?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
FR_Foto

Berichten: 2485
Geregistreerd: 04-10-12
Woonplaats: Lelystad

Penning Soesterduinen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-18 20:40

Hoi hoi,

Ik wil graag een fotoshoot dag houden op de soesterduinen, nu weet ik dat ze er een penning voor nodig is.

Alleen online staat overal dat het voor het 'rijden' geldt. Nergens kan ik vinden of je het sws nodig hebt als je de soesterduinen met paard betreden ofzo, en of je er 1 kan aanschaffen voor meerdere paarden of dat het voor 1 paard geldt. (dus als ik er 1 aanschaf en die dan gebruik voor de paarden)

Wie weet hoe dat zit?

Het gaat alleen om portret foto's!

Groetjes Femke

Gemma87
Berichten: 14
Geregistreerd: 02-10-17

Re: Penning Soesterduinen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-18 20:45

De penning is verplicht ook al wandel he met je paard is de soesterduinen.
Je penning staat op naam dus is persoonlijk wel kun je meerdere personen can 1 gezin erop zetten maar dus wel per paard en ruiter een penning..

Kimmiee_D

Berichten: 1464
Geregistreerd: 15-03-10
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-18 20:45

Helaas moet je ook al ga je alleen foto's maken op de soesterduinen ook een penning hebben.

Wat ik keer heb gedaan met een dag is een penning voor 7.50 huren bij manege nieuw eldorado. Stel je hebt een ochtend en middag groep van beide 4 paarden zou je 4 penningen kunnen huren en dan die kosten door 8 paarden delen.

Weet alleen niet of ze dat nog doen daarvoor zou je even contact met ze moeten opnemen.

FR_Foto

Berichten: 2485
Geregistreerd: 04-10-12
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-18 20:47

Gemma87 schreef:
De penning is verplicht ook al wandel he met je paard is de soesterduinen.
Je penning staat op naam dus is persoonlijk wel kun je meerdere personen can 1 gezin erop zetten maar dus wel per paard en ruiter een penning..


Ah oke, vind het wel apart dat het nergens vermeld staat :)

FR_Foto

Berichten: 2485
Geregistreerd: 04-10-12
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-18 20:49

Kimmiee_D schreef:
Helaas moet je ook al ga je alleen foto's maken op de soesterduinen ook een penning hebben.

Wat ik keer heb gedaan met een dag is een penning voor 7.50 huren bij manege nieuw eldorado. Stel je hebt een ochtend en middag groep van beide 4 paarden zou je 4 penningen kunnen huren en dan die kosten door 8 paarden delen.

Weet alleen niet of ze dat nog doen daarvoor zou je even contact met ze moeten opnemen.


Had het wel opgezocht. Voor 6,50 heb je een dag penning in de vorm van een brief en die krijg je gewoon via de mail, dus je hoeft ze niet meer op te halen :)

Kimmiee_D

Berichten: 1464
Geregistreerd: 15-03-10
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-18 20:54

FR_Foto schreef:
Kimmiee_D schreef:
Helaas moet je ook al ga je alleen foto's maken op de soesterduinen ook een penning hebben.

Wat ik keer heb gedaan met een dag is een penning voor 7.50 huren bij manege nieuw eldorado. Stel je hebt een ochtend en middag groep van beide 4 paarden zou je 4 penningen kunnen huren en dan die kosten door 8 paarden delen.

Weet alleen niet of ze dat nog doen daarvoor zou je even contact met ze moeten opnemen.


Had het wel opgezocht. Voor 6,50 heb je een dag penning in de vorm van een brief en die krijg je gewoon via de mail, dus je hoeft ze niet meer op te halen :)



Jij hebt ze dan denk ik hier gevonden http://www.wpeemland.nl/paardenfokveren ... ml?kaart=4

Maar als je het dus bij eldorado haalt als ze dat nog doen heb je geen last dat het op naam staat en zou je dus kosten van je modellen kunnen delen. Is maar een tip

FR_Foto

Berichten: 2485
Geregistreerd: 04-10-12
Woonplaats: Lelystad

Re: Penning Soesterduinen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-18 21:05

Bedankt voor de snelle reacties!