Ervaringen Cees Klaver

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

anjali
Berichten: 15041
Geregistreerd: 25-07-15

Re: Ervaringen Cees Klaver

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-18 14:17

Je koopt een paard en niet de eigenaar. Volgens mij kun je overal een goed of slecht paard treffen.


anjali
Berichten: 15041
Geregistreerd: 25-07-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-18 12:30

daffie1986 schreef:
anjali schreef:
Je koopt een paard en niet de eigenaar. Volgens mij kun je overal een goed of slecht paard treffen.


Dus moeten we verwaarlozing blijven spnsoren? Als iedereen nu eens stopt om paarden te kopen bij hem, dan worden ze niet meer verwaarloosd. Valt me, zeker van u/jou, een beetje tegen deze opmerking(en).

Maarja, blijkbaar gaat een goed paard kopen over de lijken van zijn/haar minderen stalgenoten.

Paardenhandel heeft niet voor niets een slechte naam.Het gaat om geld en zowel de paarden als de klanten kunnen daar de dupe van worden.Overigens spreek ik in het algemeen want deze handelaar ken ik niet.

anjali
Berichten: 15041
Geregistreerd: 25-07-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-18 14:58

Amber_anne schreef:
Ken deze stal niet maar keek net op de website en kan niet echt paarden vinden die in de lagere prijsklasse zitten of kijk ik dan verkeerd

Inderdaad,ik zie voornamelijk dure jonge springpaarden aangeboden. Hij verkoopt ook embryo's en daar ben ik minder van gecharmeerd, omdat ik vind dat een embryo in de buik van de biologische moeder thuishoort. Maar dat is een hele andere discussie.Echter zie ik op zijn website nergens goedkope verwaarloosde paarden?


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 23 bezoekers