Stalling omgeving Oirschot gezocht

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Paardenfan25
Berichten: 1274
Geregistreerd: 05-06-15

Stalling omgeving Oirschot gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-18 17:48

Ik ben op zoek naar een gezellige stalling omgeving Oirschot (en 15 km eromheen).

Ik zoek liefst 24/7 buiten. Eventueel nacht stal kan ook, maar dan wel buitenstal.
Buitenbak.
Mogelijkheid tot volgen lessen

Vol pension, eventueel zelf mesten mogelijk

Gezellige mensen, graag wat groter opgezet. Luxe hoeft niet

Ik probeer rond de 200 euro per maand te blijven


Ik heb nu mijn 2 fjordjes aan huis, een nog onbeleerde en een 10 jarige. Hier in de buurt zijn weinig mensen met wie ik gezellig kan buitenrijden. Ook heb ik niet echt de faciliteiten om zelf hier dressuurlessen te nemen. Ik mis ook een beetje de gezelligheid, zeker in de winter.
Mijn fjord vindt het ook echt niet leuk om alleen buiten te rijden en iedere keer met de trailer op pad is ook zo wat.
Aangezien ik in de herfst/ winter een veulen bij krijg op ons land staat de achterblijver niet alleen.

Wie heeft tips?

Paardenfan25
Berichten: 1274
Geregistreerd: 05-06-15

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-18 20:12

Ik schop hem toch maar ff omhoog; iemand nog suggesties?

dees21
Berichten: 121
Geregistreerd: 01-11-06
Woonplaats: noord brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-18 20:21

Voorheen had je in Oirschot stal van Vugt. Jos en Miriam van Vugt. Zijn pas verhuisd maar hebben wel nog pension stalling. Eens Google misschien. Staan veel recreanten.

Paardenfan25
Berichten: 1274
Geregistreerd: 05-06-15

Re: Stalling omgeving Oirschot gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-18 20:52

Ik zie het ja, stal Appelhof. Ik ga eens kijken. Dank je

Napie

Berichten: 9073
Geregistreerd: 24-06-04
Woonplaats: Lennisheuvel

Re: Stalling omgeving Oirschot gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-18 17:56

Ik sta ook op het Appelhof. Fijn direkt aan het ruiterpad met toegang tot de Mortelen, Kampina en de Oisterwijkse vennen. Er is de laatste tijd wat verloop geweest dus genoeg leeg. Paddocks met overkapping en mogelijkheid tot 24 uur buiten. Voeren en binnen/buiten zetten of van paddock naar wei wordt allemaal geregeld. Momenteel staan de paarden in tegenstelling tot voorgaande jaren s nachts niet meer op stal in de zomer. Er is een overdekte bak waar ik zelf zelden gebruik van maak

Paardenfan25
Berichten: 1274
Geregistreerd: 05-06-15

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-18 20:10

Napie schreef:
Ik sta ook op het Appelhof. Fijn direkt aan het ruiterpad met toegang tot de Mortelen, Kampina en de Oisterwijkse vennen. Er is de laatste tijd wat verloop geweest dus genoeg leeg. Paddocks met overkapping en mogelijkheid tot 24 uur buiten. Voeren en binnen/buiten zetten of van paddock naar wei wordt allemaal geregeld. Momenteel staan de paarden in tegenstelling tot voorgaande jaren s nachts niet meer op stal in de zomer. Er is een overdekte bak waar ik zelf zelden gebruik van maak



Ik stuur je ff pb