Stal gezocht voor (toekomstig) paardje

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
horsesxme
Berichten: 68
Geregistreerd: 06-04-17
Woonplaats: Rotterdam

Stal gezocht voor (toekomstig) paardje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-06-18 13:40

Wie weet een leuke stal omgeving rotterdam/ommoord/bergschenhoek/nesselande/aan de rotte?

Mijn musts:
-weidegang zolang de paardjes op de weide kunnen staan. 'S nachts op stal.
-Gezelligheid!!
-binnen of buitenbak. Het maakt mij niet echt uit, ik rijd door weer en wind.

Ik zou het leuk vinden als er springmogelijkheden zijn en een ruiterpad in de buurt. Al is dit geen must.

Prijs: niet veel meer dan 220 euro pm.

Esmee: voor altijd in mijn hart
Kyara: mijn kleine prinsesje


rien10
Berichten: 14643
Geregistreerd: 01-06-10

Re: Stal gezocht voor (toekomstig) paardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-18 13:45

Oef, dat wordt een zoektocht voor die prijs. Huurman in Bergschenhoek heeft niet echt een buitenbak van 20 x 40, wel een paddock. Voor buitenritten moet je altijd de bergweg oversteken. En dat wordt wat, want daar wordt precies de snelweg gebouwd, dus met een jong paard zit je dan lastig qua tracktoren, hei machines en noem maar op.
Bij Lies Nieuwerkerk precies hetzelfde.
Manege Lansbergen heeft ook land, maar is duurde dan wat je in gedachten hebt. Ik weet niet of Van Veen nog stallen verhuurt, volgens mij niet, maar dat zou je eens kunnen uitzoeken.
Succes.

xsensibel

Berichten: 1463
Geregistreerd: 02-02-13
Woonplaats: Capelle aan den ijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-18 13:49

In nieuwerkerk aan den ijssel zit aan de dijk Barock Pinto stal de Doorbraak. Je kan hier eventueel informeren.

Paarden staan in de zomer 24/7 buiten, ligt in het hitlandbos buitenbak aanwezig en je betaald €220 geloof ik.

Overigens betaal je in deze regio vaak toch zeker €100 meer dan je budget. Mocht je een beetje een fatsoenlijke stal willen

❥ Esprit

SaphiraR
Berichten: 266
Geregistreerd: 14-04-13

Re: Stal gezocht voor (toekomstig) paardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-18 14:07

Hoi hoi,

Ik woon in die omgeving en ik moet zeggen dat voor die prijs het een flinke uitdaging is om een fatsoenlijke stal te vinden. En zeker ook nog eens met weidegang, vaak is het dan 24/7 op de weide. Uiteindelijk heb ik na lang zoeken de ideale stal gevonden, maar niet in Rotterdam maar in de hoeksewaard, ik weet niet of je beschikking heb tot een auto, maar ik zou zeker daar ook eens kijken. Succes met je zoektocht.

horsesxme
Berichten: 68
Geregistreerd: 06-04-17
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-06-18 15:03

SaphiraR schreef:
Hoi hoi,

Ik woon in die omgeving en ik moet zeggen dat voor die prijs het een flinke uitdaging is om een fatsoenlijke stal te vinden. En zeker ook nog eens met weidegang, vaak is het dan 24/7 op de weide. Uiteindelijk heb ik na lang zoeken de ideale stal gevonden, maar niet in Rotterdam maar in de hoeksewaard, ik weet niet of je beschikking heb tot een auto, maar ik zou zeker daar ook eens kijken. Succes met je zoektocht.


Ik ken een aantal stallen die 120 pm doen. Voor mij maakt het niet echt uit of het een boerderij of manege is zolang het niet boven mijn budget is.
Geen beschikking tot een auto. Een fiets en een scooter is wat wij hebben.

Esmee: voor altijd in mijn hart
Kyara: mijn kleine prinsesje

Lous

Berichten: 24239
Geregistreerd: 01-08-04
Woonplaats: Noord-Brabant

Re: Stal gezocht voor (toekomstig) paardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-18 15:42

Ik verplaats dit topic hierbij naar ED, aangezien het daar thuishoort. :)

NIET banketstaaf,MAAR POETSEN!!

Duke

Berichten: 8332
Geregistreerd: 01-06-05
Woonplaats: Waddinxveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-18 15:46

horsesxme schreef:
SaphiraR schreef:
Hoi hoi,

Ik woon in die omgeving en ik moet zeggen dat voor die prijs het een flinke uitdaging is om een fatsoenlijke stal te vinden. En zeker ook nog eens met weidegang, vaak is het dan 24/7 op de weide. Uiteindelijk heb ik na lang zoeken de ideale stal gevonden, maar niet in Rotterdam maar in de hoeksewaard, ik weet niet of je beschikking heb tot een auto, maar ik zou zeker daar ook eens kijken. Succes met je zoektocht.


Ik ken een aantal stallen die 120 pm doen. Voor mij maakt het niet echt uit of het een boerderij of manege is zolang het niet boven mijn budget is.
Geen beschikking tot een auto. Een fiets en een scooter is wat wij hebben.

120 euro p/m in de regio Rotterdam? Een aantal stallen nog wel... :oo

Sorry... ik weet trouwens niets voor je, tenzij je Waddinxveen niet te ver weg vindt, maar ik moest even mijn verbazing uiten over deze reactie...

Edit: wacht even... ik lees in een ander topic van je nog geen maand geleden, dat je geen geld hebt om te lessen met je verzorgpony... en nu zoek je een stal van max. 220 p/m voor een toekomst paardje?

Hoe serieus zijn de plannen? Of open je dit topic voor iemand anders?

Inhale the goodshit & exhale the bullshit
FlippoArt

Leo

Berichten: 50107
Geregistreerd: 06-12-02

Re: Stal gezocht voor (toekomstig) paardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-18 15:54

Stalling voor 120 per maand in deze contreien is denk ik geen haalbare kaart, tenminste niet als je daadwerkelijk een stal en een rijbak tot je beschikking wilt hebben. :) Daarvoor moet je toch wel tegen de 300 gaan zitten. Dan weet ik wel een aantal plekjes.

..
The music of this awe
Deep silence between the notes
Deafens me with endless love

..


horsesxme
Berichten: 68
Geregistreerd: 06-04-17
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-06-18 23:38

[/quote]120 euro p/m in de regio Rotterdam? Een aantal stallen nog wel... :oo

Sorry... ik weet trouwens niets voor je, tenzij je Waddinxveen niet te ver weg vindt, maar ik moest even mijn verbazing uiten over deze reactie...

Edit: wacht even... ik lees in een ander topic van je nog geen maand geleden, dat je geen geld hebt om te lessen met je verzorgpony... en nu zoek je een stal van max. 220 p/m voor een toekomst paardje?

Hoe serieus zijn de plannen? Of open je dit topic voor iemand anders?[/quote]

Het gaat over een verzorgpaard dat misschien op een stal naar keuze komt te staan wat dan zo goed als mijn paardje word.
Wat betreft geen geld hebben: mijn situatie is veranderd.

Esmee: voor altijd in mijn hart
Kyara: mijn kleine prinsesje

rien10
Berichten: 14643
Geregistreerd: 01-06-10

Re: Stal gezocht voor (toekomstig) paardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-18 07:31

Hoe dan ook, voor die prijs is de kans dat je wat vind in deze regio bijzonder klein.

DatBenIkNou
Berichten: 4722
Geregistreerd: 27-01-07
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-18 07:40

horsesxme schreef:
SaphiraR schreef:
Hoi hoi,

Ik woon in die omgeving en ik moet zeggen dat voor die prijs het een flinke uitdaging is om een fatsoenlijke stal te vinden. En zeker ook nog eens met weidegang, vaak is het dan 24/7 op de weide. Uiteindelijk heb ik na lang zoeken de ideale stal gevonden, maar niet in Rotterdam maar in de hoeksewaard, ik weet niet of je beschikking heb tot een auto, maar ik zou zeker daar ook eens kijken. Succes met je zoektocht.


Ik ken een aantal stallen die 120 pm doen. Voor mij maakt het niet echt uit of het een boerderij of manege is zolang het niet boven mijn budget is.
Geen beschikking tot een auto. Een fiets en een scooter is wat wij hebben.


Ik kom uit jouw regio en sta in Waddinxveen. Ik zou geen enkele stal weten die aan jouw eisen kan voldoen qua budget. Zelfs niet zonder enige luxe zoals een fatsoenlijke rijbak.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 77 bezoekers