Groepsles met eigen pony omg Veenendaal

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Berichten: 34631
Geregistreerd: 27-06-07
Woonplaats: In het midden van het land

Groepsles met eigen pony omg Veenendaal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-18 12:06

We hebben voor onze dochter een pony gekocht. Superleuk maar ze lest op een manege op een ruim half uur rijden van onze woonplaats. Voorlopig blijft ze daar ook rijden met haar pony maar op termijn zoek ik iets dichter bij huis. Ben al bekend met manege Blauwendraad en Dragonder. Reden dat ze verder van huis lest is omdat ik over beide plekken niet zo te spreken ben. Ik zou het voor haar het leukst vinden om in een klein groepje met leeftijdsgenoten te kunnen rijden eens per week. Een mix van serieus rijden en spelletjes doen met de pony. Een beetje dressuur en op termijn misschien ook spelenderwijs wat springen. Ben benieuwd of dit bestaat. We zijn niet op zoek naar een rijvereniging.

Onali

Berichten: 18462
Geregistreerd: 16-03-06

Re: Groepsles met eigen pony omg Veenendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-18 12:25

Ben bang dat je dan toch aan rijtijden blijft zitten.
Ik ken en goede manege in Maarsbergen, maar dichterbij zou ik het niet weten.

eva1969

Berichten: 4036
Geregistreerd: 01-04-06

Re: Groepsles met eigen pony omg Veenendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-18 12:36

Wat jij zoekt biedt bij ons in het dorp de ponyclub (rijvereniging). Misschien raadzaam om te kijken wat de rijverenigingen in jullie buurt bieden in plaats van deze direct af te schrijven?

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Berichten: 34631
Geregistreerd: 27-06-07
Woonplaats: In het midden van het land

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-18 13:05

We willen niet vastzitten aan een lidmaatschap. Ze kan ook bij ons in als dat zou moeten. Wij zijn startkaartlid. We willen niet vastzitten aan mee betalen voor een accommodatie of verplicht mee moeten helpen met activiteiten.

Anoniem

Re: Groepsles met eigen pony omg Veenendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-18 00:06

Hoe oud is je dochter?
Weet wel een leuke locatie, lessen zijn voor de kids super leuk. Maar over het algemeen rijden de kinderen allemaal op de pony’s van de eigenaar zelf. Het is geen officieuze manege, maar er worden tal van leuke activiteiten georganiseerd naast de gewoonlijke dagelijkse lessen.

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Berichten: 34631
Geregistreerd: 27-06-07
Woonplaats: In het midden van het land

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-18 08:04

Dochter is 8. Ik ben wel benieuwd naar meer info en of les op eigen pony ook mogelijk is.