Paardrijles gevraagd/instructeur gezocht

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Corneeltje

Berichten: 195
Geregistreerd: 09-11-17
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug

Paardrijles gevraagd/instructeur gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-03-18 19:19

Hallo!

Ik ben ik op zoek naar iemand die het leuk zou vinden om 1 keer in de één of 2 weken paardrijlessen te geven. Het maakt niet uit wat en zou het dus ook leuk vinden om bijvoorbeeld buitenritten en grondwerk te doen, bitloos/zadelloos te rijden, maar ook mennen lijkt me leuk om te leren. Maar dit hoeft natuurlijk niet per se, les in de bak ben ik ook al gelukkig mee. De basis, zoals zadelen, poetsen, halt houden, draven en de figuren ken ik wel, maar bijvoorbeeld galop vind ik nog heel spannend. Uiteraard betaal ik voor de lessen.

Ik ben 17 jaar en er zijn maar weinig beginnersgroepen voor 16+ beginners dus een manege is voor mij niet echt een optie. Toen ik 15 was heb ik wel een tijdje op een manege gelest, maar na 9 privélessen werd ik in een gevorderden groep gezet en kon dus niet echt meekomen met de groep. Ik was ook nog eens onzeker door al die gevorderde ruiters om mij heen en in een reeks van 20 lessen ben ik 5 keer gevallen, wat de onzekerheid nog erger maakte. Toch zou ik dolgraag weer met paarden aan de gang gaan en mijn zekerheid terug winnen.

Ik woon in de buurt van Veenendaal, Leersum, Scherpenzeel en Maarsbergen, dus ergens rondom dit gebied zou heel fijn zijn. :) En oh, ook niet helemaal onbelangrijk: ik ben 1,65 m lang en weeg 59 kg.

- People only accept the love they think they deserve -


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ComscoreBot, Trendiction en 10 bezoekers