Stallen zonder website in het zuiden van Noord Holland?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Remark

Berichten: 5096
Geregistreerd: 09-10-09
Woonplaats: Haarlem

Stallen zonder website in het zuiden van Noord Holland?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-06-17 16:33

Hallo,

Mijn eeuwige zoektocht naar een fijne stal in de buurt van Haarlem, Hoofddorp, Velsen, Spaarnwoude, Santpoort, Vogelenzang, Bennebroek etc. gaat weer verder.

Inmiddels ben ik bekend met de stallen in deze omgeving die een website hebben, maar helaas is dat hem toch niet voor ons. Daarom hoop ik dat er bokkers zijn die stallen kennen zonder website. De volgende zaken vinden wij erg belangrijk:
- Voldoende ruwvoer
- Weidegang in de zomer
- In de winter minimaal een paar uur buiten
- Een buitenbak die het hele jaar te gebruiken is

Stal ooms op de vijfhuizerdijk hebben wij in het verleden gestaan, helaas is een andere stalbedekking dan stro hier niet mogelijk.

Alvast heel erg bedankt!


Karin1310
Berichten: 52
Geregistreerd: 11-03-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-18 18:47

Remark schreef:
Hallo,

Mijn eeuwige zoektocht naar een fijne stal in de buurt van Haarlem, Hoofddorp, Velsen, Spaarnwoude, Santpoort, Vogelenzang, Bennebroek etc. gaat weer verder.

Inmiddels ben ik bekend met de stallen in deze omgeving die een website hebben, maar helaas is dat hem toch niet voor ons. Daarom hoop ik dat er bokkers zijn die stallen kennen zonder website. De volgende zaken vinden wij erg belangrijk:
- Voldoende ruwvoer
- Weidegang in de zomer
- In de winter minimaal een paar uur buiten
- Een buitenbak die het hele jaar te gebruiken is

Stal ooms op de vijfhuizerdijk hebben wij in het verleden gestaan, helaas is een andere stalbedekking dan stro hier niet mogelijk.

Alvast heel erg bedankt!



Hoi. Oud topic maar ben benieuwd of je hebt gevonden wat je zocht en zo ja waar. Ik ben me aan het oriënteren en hoop in vogelenzang uit te komen ofzo.
Woon in zandvoort maar daar is nergens weidegang. Vogelenzang is nog te fietsen voor me zodat ik in de zomer niet vast sta in de files.

Groetjes Karin.

C_arola
Hoofdmoderator Informatief, Kantine & Markt
May the horse be with you!

Berichten: 70395
Geregistreerd: 24-05-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-18 16:07


Remark

Berichten: 5096
Geregistreerd: 09-10-09
Woonplaats: Haarlem

Re: Stallen zonder website in het zuiden van Noord Holland?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-03-18 21:10

Hai, ik heb inmiddels een eigen paard gekocht en sta met veel plezier op stal Ooms. In die hoek ken ik zelf vrij weinif stallen. Je kunt eens rond rijden of zoeken op google earth.

Karin1310
Berichten: 52
Geregistreerd: 11-03-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-18 21:55

Remark schreef:
Hai, ik heb inmiddels een eigen paard gekocht en sta met veel plezier op stal Ooms. In die hoek ken ik zelf vrij weinif stallen. Je kunt eens rond rijden of zoeken op google earth.


Ah oké. Ook fijne uitrij mogelijkheden daar? Ik ga eerdaags bij een boerderij in bloemendaal kijken. Leuk je eigen paard nu

Remark

Berichten: 5096
Geregistreerd: 09-10-09
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-03-18 10:11

Het bos is een behoorlijk stukje lopen (denk 30 minuten). Je hebt dichtbij wel plekjes waar je even naar buiten kan, maar dat is toch anders dan het bos. Gelukkig heb ik ern trailer.

Wat leuk! Waar ga je kijken? Is dat een privestal?


Karin1310
Berichten: 52
Geregistreerd: 11-03-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-18 11:07

Remark schreef:
Het bos is een behoorlijk stukje lopen (denk 30 minuten). Je hebt dichtbij wel plekjes waar je even naar buiten kan, maar dat is toch anders dan het bos. Gelukkig heb ik ern trailer.

Wat leuk! Waar ga je kijken? Is dat een privestal?



Ja bos is lekker natuurlijk!
Ik ben gisteren wezen kijken.
Is bij boer sinneveld in bloemendaal. Ziet er echt netjes en verzorgd uit. Meisje daar zei 22 paarden. Staan in de zomer 24/7 buiten in de weide en in de winter over grote paddock in een groep ofmoment op een andere paddock die in stukjes verdeeld is. Heb ze gemaild want er was even niemand aanwezig.
Ook lastig omdat ik pas in september naar een paard ga kijken. Betaal je dan voor een lege stal? Op een gegeven moment moet je toch verzekerd zijn van een plekje.
Gelukkig weet ik dat de manege hier altijd plek heeft. Spannend allemaal!

lissie_zigor

Berichten: 865
Geregistreerd: 12-07-12

Re: Stallen zonder website in het zuiden van Noord Holland?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-18 14:23

Ik rij iedere dag langs een stal bij uithoorn . Zie daar het hele jaar door paarden buiten staan met hooi en zomers in de wei. Als je nog opzoek bent kan ik wel kijken voor je want ze hadden een geschreven bord staan met 'boxen vrij'

Wie zegt dat geluk niet te koop is, heeft nog nooit een paard gekocht ❤️

Karin1310
Berichten: 52
Geregistreerd: 11-03-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-18 15:13

lissie_zigor schreef:
Ik rij iedere dag langs een stal bij uithoorn . Zie daar het hele jaar door paarden buiten staan met hooi en zomers in de wei. Als je nog opzoek bent kan ik wel kijken voor je want ze hadden een geschreven bord staan met 'boxen vrij'



Bedankt maar dat is te ver weg. .

Ik sta ondertussen bij een boer in bloemendaal op de wachtlijst.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 bezoekers