Stalling omg. Maastricht

Moderators: C_arola, Dyonne, Apple, Coby, petraaken, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Nandos

Stalling omg. Maastricht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-03-18 12:22

Hallo iedereen,

Voor mijn twee pony’s, een brave Shetlander ruin (85 cm) en een oudere Welsh x Arabier (merrie) ben ik op zoek naar een gezellige en goede stalling. Liefst in directe omgeving van Maastricht (Cadier en Keer).

Helaas zijn beide pony’s gevoelig voor het gras (hoefbevangen en ppid), hierdoor kunnen ze dus maar beperkt gras eten. Ik ben dus op zoek naar een plekje dat met ons mee wil denken in opties : een kaal weiland/stukje, een paddock, mogelijkheid tot afzetten en voornamelijk beperkte weidegang. Wel wil ik dat mijn pony’s lekker hun benen kunnen strekken. Optie tot voordroog of hooi nat maken is ook van belang.

Ik zoek verder geen speciale eisen en ben al heel blij met een plek waar geen luxe is, maar wel opties wat betreft het gras. Ik ben niet bang mijn handen vies te maken en help graag mee op stal! Verzorging zelf doen is dus geen probleem, graag zelfs! Ze kunnen samen in een box als deze ruim genoeg zijn, ze zijn erg aan elkaar gehecht.

Wie heeft er tips voor ons of een plekje vrij? Het gaat om twee hele sociale pony’s, zowel naar mensen als andere paarden.

3E_Horses

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-18 10:50

Hi!

Je zou eens kunnen kijken bij stal Vogelzang in Meerssen :)

Gr Maurice

HeatherSunny

Re: Stalling omg. Maastricht

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-18 16:35

Manege cadier en keer? Ik weet niet precies hoe het daar zit met pension stalling, maar is een mooie manege en leuke mensen! :)

biggirl

Re: Stalling omg. Maastricht

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-18 16:40

Spirit horses misschien iets ? Paarden worden daar natuurlijk gehouden moet je wel van houden natuurlijk

kerstmuts

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie