Wie kent er een goedkope hoefsmid?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
bartjeminoes

Berichten: 592
Geregistreerd: 02-11-10

Wie kent er een goedkope hoefsmid?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-03-18 13:01

Sorry als het verkeerde staat wist niet zo goed waar ik het anders moest plaatsen.

Maar wie kent of is een goedkope hoefsmid voor 3 kleine mini's in omgeving oss Noord-Brabant? De meeste hier zijn 35,- en verder ben ik niet echt bekent in dat wereldje dus vandaar dat ik het via deze weg vraag.

Het zal heel fijn zijn als iemand wat wist:)

Alvast heel erg bedankt. Het zijn overigens niet mijn eigen pony's dus hopelijk geen commentaar dat ik het zo goedkoop mogelijk wil..


bartjeminoes

Berichten: 592
Geregistreerd: 02-11-10

Re: Wie kent er een goedkope hoefsmid?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-03-18 15:00

Bedankt voor de reacties. Maar dat het niet mijn pony's zijn en ik me er niet mee moet bemoeien aan dat soort reacties heb ik niks. IKan ken de situatie jullie niet en niet banketstaaf bedoeld maar dat gaat jullie ook niks aan. Als ik een goedkope hoefsmid vind voor de pony's word dat zeker wel gewaardeerd!

Ik had al een topic gevonden over kosten van het bekappen van een mini en er waren veel reacties van mensen waarvan de prijs echt heel schappelijk was. Alleen komt dat topic uit 2009 dus daar heb ik weinig aan.. Die mensen zullen niet meer reageren of ik moet ze stuk voor stuk een privé bericht sturen met waar hun hoefsmid vandaan komt ect.

bartjeminoes

Berichten: 592
Geregistreerd: 02-11-10

Re: Wie kent er een goedkope hoefsmid?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-03-18 15:56

Okee! Heel erg bedankt voor al jullie reacties:) dat de prijzen indd hoger zijn dan 2009 klopt ook maar had ik niet echt over nagedacht..


bartjeminoes

Berichten: 592
Geregistreerd: 02-11-10

Re: Wie kent er een goedkope hoefsmid?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-03-18 18:17

Ja dat klopt indd haha paar minuten en ze zijn klaar:)

bartjeminoes

Berichten: 592
Geregistreerd: 02-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-03-18 18:48

koend schreef:
Hoefnatuurlijk.nl

Als ze normale voeten hebben, normale manieren hebben en je bent zelf handig en een paardenmens, dan kan je het gewoon zelf!
Aan verwaarloosde voeten begin je best niet.

Wel heel veel keren "als"...


Sorry ik begrijp een deel van de tekst niet :o

De laatste twee zinnen heb ik het over..

Zou je die uit willen leggen?

bartjeminoes

Berichten: 592
Geregistreerd: 02-11-10

Re: Wie kent er een goedkope hoefsmid?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-03-18 21:45

Owzo bedankt voor de uitleg! En wat zou je dan zelf nodig hebben?

Niet dat ik dat nu ineens ga bestellen en zelf ga knustelen maar ben wel nieuwsgierig..

bartjeminoes

Berichten: 592
Geregistreerd: 02-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-03-18 23:17

Abiola schreef:
Dat zeg ik niet. Maar ik krijg wel jeuk van mensen die kijken naar prijzen van negen jaar geleden, of überhaupt willen beknibbelen op de beste zorg voor een paard. En hoezo is er "opeens" geen smid meer? Wie deed ze eerder? Waarom is hij gestopt en zijn de paarden niet overgedragen aan een ander? Ik snap dat niet.


Als je mijn posten hebt gelezen kun je zien dat het niet om mijn pony's gaat en dat ik dus niet degene ben die gaat bezuinigen op die koste. Verder heb ik al gezegt dat ik zelf de situatie ken en dat dat verder ook niet relevant is voor de andere hier. Wat ik zoek dat vraag ik duidelijk in dit topic en wil het beste voor die ponytjes. Daarvoor open ik dit topic. Ik snap dat ieder zijn of haar mening heeft en er vraagtekens bij zet maar ik heb niks aan dit soort postst helaas..

bartjeminoes

Berichten: 592
Geregistreerd: 02-11-10

Re: Wie kent er een goedkope hoefsmid?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-03-18 17:50

Heel erg bedankt voor alle reacties! Ze zijn vorige week Door gea van Boxtel gedaan. Dus ze staan weer netjes op de beentjes


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 3heathcliff5, juval en 61 bezoekers