kobuss1 schreef:Ik heb inmiddels bericht ontvangen, met 3x excuses en om het "leed" te verzachten een kortingscode voor een volgende bestelling.
Al met al wel keurig opgelost !
Wel jammer dat het eerst wat frustratie heeft gebracht, maar het lag niet allemaal aan Equiwishes, ook weer aan hun toeleverancier.
Rivjenn schreef:kobuss1 schreef:Ik heb inmiddels bericht ontvangen, met 3x excuses en om het "leed" te verzachten een kortingscode voor een volgende bestelling.
Al met al wel keurig opgelost !
Wel jammer dat het eerst wat frustratie heeft gebracht, maar het lag niet allemaal aan Equiwishes, ook weer aan hun toeleverancier.
Dat is hun standaard smoes. Voor ons rode neusbontje was precies de rood op
Toen we het uiteindelijk toch nog kregen was het totaal niet naar onze verwachting. Ja we konden een nieuwe bestellen met korting. Nou dat hebben we maar niet meer gedaan met die ellenlange wachttijden.. of helemaal niks krijgen
Donnalola schreef:Voor mijn dochter een leuk sinterklaascadeautje besteld bij Equiwishes, een touwhalster. 36 euro en nog steeds niet binnen en geen reacties op de mail.
Het was trouwens voor pakjesavond 2017.......
Equiwishes......niet doen mensen. Bespaar je het geld en de ergenis.
Gebruikers op dit forum: MRIIIS en 58 bezoekers