Opgelicht door Equiwishes touwhalsters?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Rivjenn

Berichten: 4021
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Bergen NH

Re: Opgelicht door Equiwishes touwhalsters?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-17 20:43

Weer een berichtje sturen. Dat bleef ik ook doen

"Kies je paard uit, zoals je een vriend kiest, want je moet hem liefhebben."


Lissa1
Berichten: 10
Geregistreerd: 17-11-16

Re: Opgelicht door Equiwishes touwhalsters?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-17 22:21

Bij mij is alles binnen gekomen en het ziet er prachtig uit. Netjes afgewerkt. Het was het wachten waard.
Hier dus een goede ervaring. Ook dat mag dan wel vermeld worden.

Rivjenn

Berichten: 4021
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Bergen NH

Re: Opgelicht door Equiwishes touwhalsters?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-17 15:13

Gelukkig dat het er dan eindelijk is! En ook nog naar tevredenheid. Ik bestel er iig niet weer

"Kies je paard uit, zoals je een vriend kiest, want je moet hem liefhebben."

_LiliM_
Berichten: 275
Geregistreerd: 18-08-10

Re: Opgelicht door Equiwishes touwhalsters?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-17 15:43

Ik bestel er ook niet meer! Bizar dat je zo lang moet wachten tot iets binnen komt... en dan ook nog eens slecht contact met het bedrijf

deborah26

Berichten: 183
Geregistreerd: 28-11-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-17 23:32

Hier nog 1 die nul komma nul reacties op me mail krijg. Heb ook nog steeds niks ontvangen, terwijl hun zeiden dan ze het vorige week op de post zouden doen.
Heb al 3 mails gestuurd, maar krijg geen reactie. Zo ga je toch niet met klanten om? Ben echt nijdig. 3 halsters besteld!

zijn blonde manen dansen op de adem van de wind..zijn gouden vacht door de goden gegeven is het licht wat mij verblind..

kobuss1

Berichten: 751
Geregistreerd: 09-06-10
Woonplaats: Colijnsplaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-17 15:01

.... hmmmm ik heb ook al 2 maanden geleden een leadrope besteld. Met aftrek van hun vermelde vakantie na het aantal werkdagen nog niet ontvangen.
Ik een mail gestuurd: de juiste kleur was niet voldoende op voorraad en ze verwachtten deze vandaag of morgen binnen ze zouden zsm opsturen.
Ok kan gebeuren.

Na 3 weken nog niets ontvangen.
Ik weer gemaild, dat ik toch wel een beetje ongeduldig word....
Antwoord: de gewenste kleur zat niet bij de levering en was pas eergisteren binnengekomen. Bestelling zou beging deze week bij mij binnen moeten komen....

Vandaag is het donderdagmiddag.... niet echt meer begin van de week en ik heb nog maar niks ontvangen. Zal straks weer eens kijken als ik thuis kom maar het moet nu toch wel een superduper heel mooie leadrope worden na al die tijd ....
8 weken verder voor een stuk touw....
de levertijd sucks wel een beetje en zeker ook het op de hoogte houden van de klanten.

Er kan allicht eens iets niet op voorraad zijn of niet geleverd worden.... maar zeg het me dan...!

Whoever said diamonds are a girls best friend, never owned a horse
*Mexx, you left paw-prints on my heart!*

Heleennn

Berichten: 6351
Geregistreerd: 21-11-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-17 15:11

wat een reacties allemaal, ik stel een bestelling maar even uit

Anoniem

Re: Opgelicht door Equiwishes touwhalsters?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-17 17:01

Mensen met slechte ervaringen blijven zich maar melden. :+ Ik had weer iets nodig maar heb lekker bij horsebeads besteld. Equiwishes ziet mij niet weer terug...

kobuss1

Berichten: 751
Geregistreerd: 09-06-10
Woonplaats: Colijnsplaat

Re: Opgelicht door Equiwishes touwhalsters?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-17 13:28

Ik heb inmiddels bericht ontvangen, met 3x excuses en om het "leed" te verzachten een kortingscode voor een volgende bestelling.
Al met al wel keurig opgelost +:)+ !

Wel jammer dat het eerst wat frustratie heeft gebracht, maar het lag niet allemaal aan Equiwishes, ook weer aan hun toeleverancier.

Whoever said diamonds are a girls best friend, never owned a horse
*Mexx, you left paw-prints on my heart!*

Rivjenn

Berichten: 4021
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Bergen NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-17 11:33

kobuss1 schreef:
Ik heb inmiddels bericht ontvangen, met 3x excuses en om het "leed" te verzachten een kortingscode voor een volgende bestelling.
Al met al wel keurig opgelost +:)+ !

Wel jammer dat het eerst wat frustratie heeft gebracht, maar het lag niet allemaal aan Equiwishes, ook weer aan hun toeleverancier.


Dat is hun standaard smoes. Voor ons rode neusbontje was precies de rood op :+
Toen we het uiteindelijk toch nog kregen was het totaal niet naar onze verwachting. Ja we konden een nieuwe bestellen met korting. Nou dat hebben we maar niet meer gedaan met die ellenlange wachttijden.. of helemaal niks krijgen

"Kies je paard uit, zoals je een vriend kiest, want je moet hem liefhebben."

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-17 19:15

Erg tevreden over Horsebeads trouwens! Bestelling precies naar wens en ver binnen de op de site geplaatste levertijd geleverd! *\o/*

kobuss1

Berichten: 751
Geregistreerd: 09-06-10
Woonplaats: Colijnsplaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-17 15:24

Rivjenn schreef:
kobuss1 schreef:
Ik heb inmiddels bericht ontvangen, met 3x excuses en om het "leed" te verzachten een kortingscode voor een volgende bestelling.
Al met al wel keurig opgelost +:)+ !

Wel jammer dat het eerst wat frustratie heeft gebracht, maar het lag niet allemaal aan Equiwishes, ook weer aan hun toeleverancier.


Dat is hun standaard smoes. Voor ons rode neusbontje was precies de rood op :+
Toen we het uiteindelijk toch nog kregen was het totaal niet naar onze verwachting. Ja we konden een nieuwe bestellen met korting. Nou dat hebben we maar niet meer gedaan met die ellenlange wachttijden.. of helemaal niks krijgen


Jah.... mijn bestelling viel ook best tegen. Had een echt leadrope verwacht, dit is meer een lang halstertouw. Zit geen kern in, is gewoon een hol touw...
ik heb opnieuw besteld. Maar nu bij Equiplay, en ik ben me toch tevreden!! Echt supersnelle service en mooie kwaliteit spullen. Had ook een matchend touwhalster besteld, alleen dat model dat ik had besteld paste qua kleur niet mooi bij de leadrope dus ik heb op haar kosten een ander (duurder) model gekregen. Echt super netjes alles! En heel snel!

Ik weet t wel voor een volgende keer!!

Whoever said diamonds are a girls best friend, never owned a horse
*Mexx, you left paw-prints on my heart!*

amyz

Berichten: 6910
Geregistreerd: 26-10-09
Woonplaats: Heemskerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-17 11:20

Ook hier inmiddels de levertijd overschreden en mijn email blijkt niet aangekomen. Zeggen ze dan tenminste, na het lezen van dit topic ben ik wat sceptisch...
Heb nu contact via Facebook en hoop snel mijn touwhalster binnen te hebben. Volgende keer toch maar elders bestellen, wacht al sinds eind oktober...
Is het nou nog een heel ingewikkelde bestelling.....Maar zo lang wachten op een simpel touwhalster voelt toch wat onzinnig.

amyz

Berichten: 6910
Geregistreerd: 26-10-09
Woonplaats: Heemskerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-17 10:41

Update voor wie, net als ik, na een rondje Google op dit topic uitkomt: zojuist heb ik dan eindelijk reactie ontvangen (na flink blijven stalken) en de kleur is niet voorradig. Er zou een mail naar me verstuurd zijn hierover. Heb maar gevraagd te annuleren, ik bestel wel elders.
Helaas dus geen andere ervaring dan de meesten hier.

lucifertje

Berichten: 5608
Geregistreerd: 08-03-06
Woonplaats: in ut stedje van lol en plezeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-18 23:26

Helaas heb ik niet eerst even rond gekeken naar recensies en heb ik 14 december een naambordje bij Equiwishes besteld. Ik krijg nauwelijks antwoord op mijn vraag hoe ver mijn order staat. Ook hier, als ik het zo van jullie begrijp, de smoes dat ze geen mail van mij ontvangen hebbben nadat ik ze via FB een berichtje heb gestuurd.

Lynn_Nikita

Berichten: 25452
Geregistreerd: 29-03-06
Woonplaats: Limburg

Re: Opgelicht door Equiwishes touwhalsters?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-18 23:51

Owwww door de naam wat hiervoor genoemd werd icm taxi weet ik waar het is hier om de hoek bijna. en belabberde "pensionstalling" hebben hun ook.wist niet eens dat ze dit ook deden

lucifertje

Berichten: 5608
Geregistreerd: 08-03-06
Woonplaats: in ut stedje van lol en plezeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-18 21:03

Nog steeds geen bordje ontvangen helaas. Blijf er via FB wel achteraan zitten maar ook weer de bekende smoesjes. ‘Ik dacht dat het verstuurd was’ blablabla

Fardoux
Berichten: 1
Geregistreerd: 22-02-18

Re: Opgelicht door Equiwishes touwhalsters?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-18 19:59

Ik heb zelf in oktober iets besteld bij Equiwishes ik kreeg het maar niet binnen en heb 3 x gemaild. Steeds zeiden ze of dat de kleur niet op vooraad was en na een paar weken hadden ze het verstuurd. Daarna heb ik nog een stuk of 4 x gemaild maar geen reactie.

Mondy

Berichten: 11820
Geregistreerd: 13-07-05
Woonplaats: Eindhoven

Re: Opgelicht door Equiwishes touwhalsters?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-18 20:20

Waarom niet met zn alle melding maken van dit bedrijf dan ?

Mondy R.I.P 30-05-2012 <3 Jolly Joker
Be a appaloosa in an arena of sorrels.


Gooiske
Berichten: 1061
Geregistreerd: 20-06-11
Woonplaats: Tegenover het bos

Re: Opgelicht door Equiwishes touwhalsters?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-18 23:58

Ivm drukte is de webwinkel tijdelijk gesloten tot de grote hoeveelheid bestellingen afgewerkt is en we een kortere levertijd kunnen hanteren. Zodra er weer besteld kan worden, laten we het weten.

Denk dat ze de drukte niet aankunnen, bovenstaande tekst staat vermeld op hun website.

jesito
Berichten: 12806
Geregistreerd: 14-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-18 07:36

Ik heb er gestaan met mijn paardjes. Vreselijke mensen die afspraken gewoon niet nakomen.
Daar staan ze ook om bekend.
Verloop op de stal is ook groot en doen alles voor de helft.
Ik sta niet van al die slechte reviews te kijken.

Donnalola
Berichten: 1
Geregistreerd: 20-02-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-19 21:22

Voor mijn dochter een leuk sinterklaascadeautje besteld bij Equiwishes, een touwhalster. 36 euro en nog steeds niet binnen en geen reacties op de mail.

Het was trouwens voor pakjesavond 2017.......

Equiwishes......niet doen mensen. Bespaar je het geld en de ergenis.

Maris_

Berichten: 1447
Geregistreerd: 08-12-03
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-19 23:03

Donnalola schreef:
Voor mijn dochter een leuk sinterklaascadeautje besteld bij Equiwishes, een touwhalster. 36 euro en nog steeds niet binnen en geen reacties op de mail.

Het was trouwens voor pakjesavond 2017.......

Equiwishes......niet doen mensen. Bespaar je het geld en de ergenis.


Bizar..... 2017 :oo

Hinde, Preben, Lysne, Oryza & Perle
Fjordenfokkerij FjorYou

lucifertje

Berichten: 5608
Geregistreerd: 08-03-06
Woonplaats: in ut stedje van lol en plezeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-19 09:36

Donnalola schreef:
Voor mijn dochter een leuk sinterklaascadeautje besteld bij Equiwishes, een touwhalster. 36 euro en nog steeds niet binnen en geen reacties op de mail.

Het was trouwens voor pakjesavond 2017.......

Equiwishes......niet doen mensen. Bespaar je het geld en de ergenis.


Neem via FB contact met ze op. Heb ik tdt ook gedaan en ik heb uiteindelijk mijn geld terug gekregen.

Biebz

Berichten: 5499
Geregistreerd: 25-06-05

Re: Opgelicht door Equiwishes touwhalsters?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-19 09:59

Hmm ik kende de webwinkel niet en was nu wel benieuwd naar prijzen enzo in vergelijking met andere.

Maar kan geen site of fb pagina vinden?


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: MRIIIS en 58 bezoekers