Stalling gezocht omg. Rockanje

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
lolana
Berichten: 10
Geregistreerd: 12-02-18

Stalling gezocht omg. Rockanje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-18 17:33

Beste Bokkers,

Omdat wij in Maart gaan verhuizen naar Rockanje, ben ik opzoek naar een leuke stal voor mijn knappe merrie.

Het liefst waar ze veel buiten komt, ook in de winter.

Uitmesten kan ik zelf!

Heb zelf al rond gespit op internet en heb wel al een aantal plekjes gevonden, maar wil graag van jullie horen wat een gezellige/leuke/prettige stal is.

Niet duurder als 300,-

Liefst waar ze ook nog (in de buurt) knhs wedstrijden organiseren.

Binnenbak is niet nodig maar zou wel lekker zijn.

Laat maar horen :)

HorseTopShop

Berichten: 7731
Geregistreerd: 28-06-05
Woonplaats: Hellevoetsluis (Nieuwenhoorn)

Re: Stalling gezocht omg. Rockanje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-18 18:58

Is jouw knappe merrie een pony of een paard? Dat scheelt bij veel stallen in de stallingsprijs.

lolana
Berichten: 10
Geregistreerd: 12-02-18

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-18 20:46

HorseTopShop schreef:
Is jouw knappe merrie een pony of een paard? Dat scheelt bij veel stallen in de stallingsprijs.

Een paard

HorseTopShop

Berichten: 7731
Geregistreerd: 28-06-05
Woonplaats: Hellevoetsluis (Nieuwenhoorn)

Re: Stalling gezocht omg. Rockanje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-18 09:25

Dan zijn de Trouwe Hoeve of de Westhoeck misschien wel wat voor je. Beide Hellevoetsluis
Zitten onder de 300 euro en liggen rondom een manege waar ze binnenkort KNHS wedstrijden gaan organiseren. Is op +/- 20 minuten van het strand af.

lolana
Berichten: 10
Geregistreerd: 12-02-18

Re: Stalling gezocht omg. Rockanje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-18 10:11

Oja ik heb het gevonden.. ziet er goed uit!
Ga er eens een kijkje nemen ;)

HorseTopShop

Berichten: 7731
Geregistreerd: 28-06-05
Woonplaats: Hellevoetsluis (Nieuwenhoorn)

Re: Stalling gezocht omg. Rockanje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-18 11:20

De manege zelf ligt er tussenin. Hier kan je je paard in "de kudde" zetten. Daar staan ze 24/7 buiten met schuilmogelijkheid. Echter is de stalprijs voor een paard daar wel hoger dan 300 euro. Vandaar dat ik vroeg of ze een pony of paard is. Pony is wel onder de 300 euro.

lolana
Berichten: 10
Geregistreerd: 12-02-18

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-18 19:10

HorseTopShop schreef:
De manege zelf ligt er tussenin. Hier kan je je paard in "de kudde" zetten. Daar staan ze 24/7 buiten met schuilmogelijkheid. Echter is de stalprijs voor een paard daar wel hoger dan 300 euro. Vandaar dat ik vroeg of ze een pony of paard is. Pony is wel onder de 300 euro.

Ik ga hier morgen langs om te kijken !
Iron horse toch?

Ziet er prachtig uit

HorseTopShop

Berichten: 7731
Geregistreerd: 28-06-05
Woonplaats: Hellevoetsluis (Nieuwenhoorn)

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-18 19:17

lolana schreef:
HorseTopShop schreef:
De manege zelf ligt er tussenin. Hier kan je je paard in "de kudde" zetten. Daar staan ze 24/7 buiten met schuilmogelijkheid. Echter is de stalprijs voor een paard daar wel hoger dan 300 euro. Vandaar dat ik vroeg of ze een pony of paard is. Pony is wel onder de 300 euro.

Ik ga hier morgen langs om te kijken !
Iron horse toch?

Ziet er prachtig uit


Klopt!

HorseTopShop

Berichten: 7731
Geregistreerd: 28-06-05
Woonplaats: Hellevoetsluis (Nieuwenhoorn)

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-18 09:02

Hoe is het gegaan?

lolana
Berichten: 10
Geregistreerd: 12-02-18

Re: Stalling gezocht omg. Rockanje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-18 11:31

Ben nog steeds opzoek ! Ben bij T'klokhuis Iron horse Trouwe hoeve en Duinhoeve geweest ..
klokhuis ziet er super netjes uit en staat bij mij nu op nummer 1 omdat het ook 5 minuten van me huis af is. Ik vind iron horse echt bizar duur voor de accommodatie. ( sta nu voor 180 euro all inclusief binnenbak 20x40 en buitenbak 20x60 , wasplaats, grote kantine,buitenstal paddocks en weidegang 2x pw les) Dus ik ben best verwend waar ik nu sta.
De trouwe hoeve en duinhoeve lijkt me zeker heel gezellig met leuke lieve mensen alleen iets te weinig accommodatie voor mij.

Het mooiste zou iets zijn in de buurt van Rockanje , Dichtbij het strand, Mooie ruime stallen, en het liefst toch binnenbak, maar is niet perse nodig. Ik vind het ook belangrijk dat ze veel buiten komt dus een Winter weide of losgooi (service) is wel nodig.

Dus kom maar op met nog goede suggesties :)

elibeest

Berichten: 3586
Geregistreerd: 10-04-03
Woonplaats: Breskens/Vierpolders

Re: Stalling gezocht omg. Rockanje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-18 12:29

Aan de Windgatseweg in Rockanje, schuin tegenover Hotel Olaertsduyn zit een stal met binnenbak.
Ik weet alleen niet of ze plek hebben. Ernaast zit ook een stal van Henk de Wit, sommige van zijn klanten gaan met regelmaat in de binnenbak bij de buurman rijden.

HorseTopShop

Berichten: 7731
Geregistreerd: 28-06-05
Woonplaats: Hellevoetsluis (Nieuwenhoorn)

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-18 12:34

Bij de Duinhoeve aan de overkant van het huis + de stallen zit ook nog een pensionstal. Daar staan ze heel veel buiten en hebben een buitenbak. Geen idee wat de stallingsprijs is.

Ik ben niet zo heel bekend in Rockanje qua stalling. Geen idee waar ze dan precies zitten, wat ze aanbieden en wat het kost.

- Aan de Boomweg heeft Piet de Haan (hoefsmid) ook een pension stalling.
- "De Bunkers"

Ik denk nog even verder.

Fanatical
Berichten: 13
Geregistreerd: 13-02-18

Re: Stalling gezocht omg. Rockanje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-18 18:59

Het Klokhuis is heel gezellig, kan ik je garanderen! In Hellevoet is er ook nog pensionstal Match, weet niet hoeveel de stalling kost.

Cock Reym heeft ook een kleinschalige pensionstal, zit vlakbij de paarden rusthuis in Rockanje, gelegen aan het bos. Zou je even na moeten vragen of er plek is.

_mjwb

Berichten: 2205
Geregistreerd: 07-01-16
Woonplaats: Zuid Holland

Re: Stalling gezocht omg. Rockanje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-18 20:37

Amazing Stables is op de Bollaarsedijk. Ongeveer een half uurtje van het strand vandaan. Ik heb daar gestaan toen het nog van een vorige eigenaresse was. Je paard staat daar in de winter in kleine paddocks en in de zomer op de wei. Ik sta nu op Stal Nieuwland. Beste keuze die ik ooit heb gemaakt! Alleen daar betaal ik veel meer dan 300 euro.

lolana
Berichten: 10
Geregistreerd: 12-02-18

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-18 12:05

_mjwb schreef:
Amazing Stables is op de Bollaarsedijk. Ongeveer een half uurtje van het strand vandaan. Ik heb daar gestaan toen het nog van een vorige eigenaresse was. Je paard staat daar in de winter in kleine paddocks en in de zomer op de wei. Ik sta nu op Stal Nieuwland. Beste keuze die ik ooit heb gemaakt! Alleen daar betaal ik veel meer dan 300 euro.


Jaa daar heb ik ook geïnformeerd! Indd iets boven mijn budget hihi
Maar ziet er heel netjes uit.

lolana
Berichten: 10
Geregistreerd: 12-02-18

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-18 13:57

HorseTopShop schreef:
Bij de Duinhoeve aan de overkant van het huis + de stallen zit ook nog een pensionstal. Daar staan ze heel veel buiten en hebben een buitenbak. Geen idee wat de stallingsprijs is.


Klopt ik heb deze ook gezien!
met spiegels ook bij de rijbaan, dacht alleen dat deze misschien prive was.
Zou ook niet weten hoe ik hier moet komen..
Ga ik toch even brutaal zijn en gewoon vragen of ze misschien ook pensionklanten aannemen

lolana
Berichten: 10
Geregistreerd: 12-02-18

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-18 13:59

Fanatical schreef:
In Hellevoet is er ook nog pensionstal Match, weet niet hoeveel de stalling kost.


Deze staat ook op mijn lijstje indd.

En ze hebben nog een plekje vrij vertelde ze mij.
Ik ga binnenkort even langs om te kijken

elibeest

Berichten: 3586
Geregistreerd: 10-04-03
Woonplaats: Breskens/Vierpolders

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-18 14:04


lolana
Berichten: 10
Geregistreerd: 12-02-18

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-18 17:17


aaidaa

Berichten: 611
Geregistreerd: 14-06-09
Woonplaats: Veenhuizen

Re: Stalling gezocht omg. Rockanje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-18 17:29

Ik heb op Duinhoeve gestaan toen ik nog in Rotterdam woonde, beviel mij prima. Maar als je meer accomodatie wil: aan het begin van die dijk zit ook een manege waar je je paard ook kunt stallen, Het Groene Dak. Dan heb je ook een binnenbak etc. Zal wel wat duurder zijn gok ik..

edit: ik zie nu net wel op google dat Het Groene Dak te koop staat.

HorseTopShop

Berichten: 7731
Geregistreerd: 28-06-05
Woonplaats: Hellevoetsluis (Nieuwenhoorn)

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-18 18:43

aaidaa schreef:
Ik heb op Duinhoeve gestaan toen ik nog in Rotterdam woonde, beviel mij prima. Maar als je meer accomodatie wil: aan het begin van die dijk zit ook een manege waar je je paard ook kunt stallen, Het Groene Dak. Dan heb je ook een binnenbak etc. Zal wel wat duurder zijn gok ik..

edit: ik zie nu net wel op google dat Het Groene Dak te koop staat.


Staat inderdaad te koop. De toekomst is heel onzeker. Er was sprake van een project ontwikkelaar.

aaidaa

Berichten: 611
Geregistreerd: 14-06-09
Woonplaats: Veenhuizen

Re: Stalling gezocht omg. Rockanje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-18 20:57

Mmm ja, dan zou ik daar ook niet voor gaan nee..