Stalling 30 km rondom Zwolle + leuk voor tieners

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Koekie73

Berichten: 2632
Geregistreerd: 30-10-16

Stalling 30 km rondom Zwolle + leuk voor tieners

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-02-18 17:07

Voor een vriendin zonder bokt, zoek ik stalling in een straal van ongeveer 30 km van Zwolle.
Zij zoekt:

elke dag 4 uur of meer naar buiten (winter paddock, zomer weide is prima)
onbeperkt ruwvoer (evt willen ze dat ook zelf inkopen als dat niet bij de prijs in zit)
Liefst met binnenbak
Leeftijdsgenootjes voor haar dochter van 12 en 14; zij delen een pony. (Geen stalling met maar 3 paarden van volwassenen bijvoorbeeld)

Wie weet er iets geschikts? Mag ook een manege zijn eventueel, maar dat de paarden dagelijks genoeg buiten komen en onbeperkt ruwvoer is het belangrijkste voor ze.
Max 275 euro.



Koekie73

Berichten: 2632
Geregistreerd: 30-10-16

Re: Stalling 30 km rondom Zwolle + leuk voor tieners

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-02-18 17:11

@yellowleaf oe dat weet ik niet, dat ga ik even vragen. Ik denk dat ze het niet redden om dagelijks buiten en binnen te zetten bijvoorbeeld, schat ik zo in.

Koekie73

Berichten: 2632
Geregistreerd: 30-10-16

Re: Stalling 30 km rondom Zwolle + leuk voor tieners

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-02-18 17:23

@marije1109 dat ziet er op Facebook heel leuk uit. Is het ook een soort manege? op de website helaas geen informatie, maar ik heb het aan mijn vriendin doorgegeven.

@stalmiddag heb ik vriendin ook aangeraden maar ze zegt dat ze steeds geen contact met ze krijgt. Hollak ga ik ook doorgeven, dankjewel.

@senna21 Gerner ken ik zelf, daar gaan ze inderdaad heel veel naar buiten (wij staan er zelf vlakbij met onze pony) maar ik vind de boxen heel klein en de les zelf niet fijn daar. Maar wie weet is het inderdaad wel wat voor hun. Volgens mij is het ook duurder, rond de 300 euro?

Koekie73

Berichten: 2632
Geregistreerd: 30-10-16

Re: Stalling 30 km rondom Zwolle + leuk voor tieners

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-02-18 18:35

Ok, dankjewel C_arola


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: DeGelukkige4, sorbetje en 11 bezoekers