Hoefsmid Wouter den Breejen ervaringen

Moderators: SayaJones, Apple, Neonlight, C_arola

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

leonieb23

Hoefsmid Wouter den Breejen ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-01-18 09:01

Voor mijn shetlander twijfel ik om Wouter den Breejen te laten komen om hem te laten bekappen. Heeft iemand ervaringen met hem? Zowel positief als negatief? Ik hoor ze graag

Nynkefleur

Re: Hoefsmid Wouter den Breejen ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-18 12:09

Hoi! Ik heb ervaringen met Wouter.
Fijne sympathieke hoefsmid, mijn paard is niet de makkelijkste maar hij gaat hier goed mee om. Doet bij ons op stal zo’n 13 pensionpaarden waaronder ook een shetje en zij zijn ook tevreden.
Toen ik Gigi net had bleek zij een ontsteking in haar hoef te hebben en dit heeft hij goed opgepakt en gecontroleerd.
Eeenige puntje is dat hij niet de snelste is met reageren op whatsappjes :’) maar verder heb je er een top hoefsmid aan.

shetlandfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-18 22:17

Hier ook ervaring, hij is al jaren mijn hoefsmid en alleen maar goede ervaringen. Mijn shet staat er altijd weer netjes bij. In het verleden heeft die ook mijn tinker gedaan toen ik die nog had en stond ook altijd netjes. De tinker heeft ook een zomer op ijzers gestaan door vele buitenrijden op asfalt en die ijzers zaten er ook netjes onder. Gaat rustig en goed met paarden om, ook als ze wat moeilijker zijn.

Contact is soms niet het snelste. Mijn ervaring werkt het beste om gewoon gelijk een afspraak vooruit te plannen.

Ladyson

Re: Hoefsmid Wouter den Breejen ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-18 18:54

Hier ook goede ervaringen!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie