Gezocht: Zadelpasser omgeving Breda

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
M_V_1994

Berichten: 78
Geregistreerd: 23-02-16

Gezocht: Zadelpasser omgeving Breda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-17 18:38

Hi all!

Sinds een maand heb ik eindelijk mijn eerste eigen paardje ( *\o/* *\o/* ). Het is een Ierse merrie van 4 jaar oud. Ik heb er nu een geleend zadel op liggen en hoewel dat voor mijn paardje wel goed ligt, zit het voor mij eigenlijk voor geen meter.

Daarom ben ik dus op zoek naar een goede zadelpasser in de omgeving van Breda, liefst met tweedehands zadels. Ik heb al wel wat gezocht in dit topic, maar de reacties hierin dateren van redelijk lang geleden, dus ben heel benieuwd naar wat meer recente / up to date ervaringen.

Aangezien mijn merrie nog groeit en spieren krijgt is er de kans dat ze in afzienbare tijd weer een nieuw zadel nodig heeft. Ik wil nu wel iets dat goed ligt en zit, maar niet een fortuin kost.
Dus wellicht een zadelpasser die ook ervaring heeft met jonge paarden en daar goed op kan inspelen zou ook fijn zijn?

Hoor graag jullie ervaringen hier in de buurt zodat ik snel een fijn zadeltje heb :)'

Thnx alvast!

testes76

Berichten: 1028
Geregistreerd: 04-02-13
Woonplaats: Noord brabant

Re: Gezocht: Zadelpasser omgeving Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-17 20:32

Gefeliciteerd met je eigen paardje +:)+ .Ik lees even mee, ben ook opzoek naar een ander zadel voor mijn tinker. Heb nu een wintec, maar die is net te lang. Boom te smal. Liefst tweede hands met inruil. Uiteraard een betrouwbaar adres.

vaaleriee

Berichten: 2744
Geregistreerd: 17-04-06
Woonplaats: Omgeving Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-17 13:00

Paula de Schrijver! Verkoopt Thorowgood en Kent&Master. Ze werkt samen met een andere zadelpasser maar komt zelf uit Etten-Leur. De website is http://www.happyhorseadvies.nl. Het handigste is om haar even een mailtje te sturen.

Ik heb zelf bij haar mijn Thorowgood zadel gekocht. De boom is gemakkelijk aan te passen dus ideaal voor paarden in de groei. Ze heeft geen/weinig tweedehands maar de prijs van de nieuwe zadels is ook erg goed te doen. Paula is een kundige vrouw die erg geduldig, eerlijk en flexibel is. Ik vind haar echt een aanrader. Succes met je zoektocht!

1metjePaard

Berichten: 389
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: Alphen (nb)

Re: Gezocht: Zadelpasser omgeving Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-17 13:19


stitchlover

Berichten: 2601
Geregistreerd: 20-06-07
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-17 16:38

Mariëlle Rovers zou ik ook aanraden.
Bij mij komt Jolanda van zin-tuig uit Gorinchem, ook een goede, maar kan meestal niet per direct komen vanwege drukte.

Ken er ook een in de omgeving die ik nooit meer bij mijn paard laat. Heeft een krom bruggend zadel proberen recht te praten en aan te smeren. Indien je wil weten welke dit is, stuur dan even een PB.

_Lies13
Berichten: 29
Geregistreerd: 28-11-17

Re: Gezocht: Zadelpasser omgeving Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-17 19:49

Ik raad ook Mariëlle Rovers aan!