Western instructie Laag-Soeren

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
b0hemian

Berichten: 311
Geregistreerd: 05-11-15
Woonplaats: Veluwe

Western instructie Laag-Soeren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-17 00:18

Zoals de titel aangeeft..

Ik ben op zoek naar ervaringen of tips voor western lessen in omgeving Laag-Soeren, Eerbeek, Dieren.

Het liefst zoek ik een instructeur die op locatie komt. Misschien bestaat er al een lopend groepje in de buurt? Of zijn er eigenlijk wel meer western ruiters in de omgeving?

Ik ben zelf nog niet lang overgestapt van de dressuur naar de western en ben op dit moment rustig aan het rondkijken voor een paardje.
Super spannend natuurlijk, en zou dus graag ook goede lessen willen volgen zodat er een goede start gemaakt kan worden.

Graag hoor ik jullie ervaringen over deze omgeving!

b0hemian

Berichten: 311
Geregistreerd: 05-11-15
Woonplaats: Veluwe

Re: Western instructie Laag-Soeren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-17 13:04

Niemand?

Daihyo

Berichten: 88039
Geregistreerd: 01-06-01

Re: Western instructie Laag-Soeren

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-17 15:41

Ik ga eind december naar Dieren verhuizen (paard komt in De Steeg te staan) en zou graag bij Karel Bauer blijven lessen. Hij komt alleen niet voor mij, dus ik zoek nog naar mensen die aan zouden willen sluiten :D
Zelfde geldt voor Paulette Zorn.

b0hemian

Berichten: 311
Geregistreerd: 05-11-15
Woonplaats: Veluwe

Re: Western instructie Laag-Soeren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-17 01:04

Hee Amanda, dat klinkt goed! Kun je mij iets vertellen over zijn leswijze en kosten als wij het bv zouden delen? Lijkt me ook leuk. Ga je op de wolfskuil staan?

Daihyo

Berichten: 88039
Geregistreerd: 01-06-01

Re: Western instructie Laag-Soeren

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-17 09:18

Karel heeft bij Annemarie vd Toorn gewerkt. Hij is dus niet alleen instructeur. Als instructeur is hij vooral duidelijk en kan je goed begeleiden. Het is moeilijk om precies uit te leggen wat zijn leswijze is, want hij past alles aan paard en ruiter aan.
Paulette richt zich vooral op jouw houding en wat voor effect dat heeft op de beweging van je paard. Ook met bijvoorbeeld angst heel fijn, maar ook met rijtechnische problemen die vanuit de ruiter komen.
Ik vind de combi erg fijn werken :j

Beiden werken in rust en kijken goed naar jou en je paard. Dat vind ik het belangrijkste :j
En ik ga inderdaad op de Wolfskuil staan :D

b0hemian

Berichten: 311
Geregistreerd: 05-11-15
Woonplaats: Veluwe

Re: Western instructie Laag-Soeren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-17 17:17

Ha Amanda, ik zie dat ik helemaal niet meer had gereageerd op deze post. Klinkt goed! De afstand is ook wel te overbruggen als ze ons samen zouden kunnen pakken. Vanaf wanneer zou jij willen starten?