Stalling omgeving Zaanstad

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
RyanneZarita

Berichten: 513
Geregistreerd: 02-07-12

Stalling omgeving Zaanstad

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-15 09:17

Voor mijn merrie ben ik op zoek naar stalling omgeving Zaanstad/Assendelft/Wormer.

De enige echte eis die ik heb is dat ze dagelijks wordt buitengezet... Dit blijkt lastig te vinden!

Iemand een idee? :D

Ook particulier vind ik helemaal prima

Ojajoh
Berichten: 20543
Geregistreerd: 22-01-04
Woonplaats: In m'n velletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-15 09:30

RyanneZarita schreef:
Voor mijn merrie ben ik op zoek naar stalling omgeving Zaanstad/Assendelft/Wormer.

De enige echte eis die ik heb is dat ze dagelijks wordt buitengezet... Dit blijkt lastig te vinden!

Iemand een idee? :D

Ook particulier vind ik helemaal prima

Dat ligt er helemaal aan wat je er financieel aan kwijt wil
veel stallen hebben veel luxe mits je er voor betaald (dus ook dat buitenzetten)

Grapjasjes12

Berichten: 18642
Geregistreerd: 01-09-09

Re: Stalling omgeving Zaanstad

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-15 09:40

Op een straatje (De Middel) tussen Wormerveer en Westzaan zitten een aantal leuke, betaalbare stallen waar je paard dagelijks buitenkomt :)

C_arola
Hoofdmoderator Informatief, Kantine & Markt
May the horse be with you!

Berichten: 70531
Geregistreerd: 24-05-08

Re: Stalling omgeving Zaanstad

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-15 15:17

VSW -> ED

marley93

Berichten: 6034
Geregistreerd: 07-07-12
Woonplaats: Koog aan de Zaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-15 15:19

Op t einde van de Middel in Westzaan is een stal, daar betaal je uit mijn hoofd €160,- p/m en wordt alles voor je gedaan.

(En heel misschien zou er bij ons een plekje zijn, maar ik betwijfel of dat zou kunnen.)

RyanneZarita

Berichten: 513
Geregistreerd: 02-07-12

Re: Stalling omgeving Zaanstad

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-15 08:18

Bedankt voor de reacties!

Aan het einde van de middel ben ik inderdaad geweest. Daar was geen plek meer helaas. Weten jullie verder namen/huisnummers?

RyanneZarita

Berichten: 513
Geregistreerd: 02-07-12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-15 08:21

Ojajoh schreef:
RyanneZarita schreef:
Voor mijn merrie ben ik op zoek naar stalling omgeving Zaanstad/Assendelft/Wormer.

De enige echte eis die ik heb is dat ze dagelijks wordt buitengezet... Dit blijkt lastig te vinden!

Iemand een idee? :D

Ook particulier vind ik helemaal prima

Dat ligt er helemaal aan wat je er financieel aan kwijt wil
veel stallen hebben veel luxe mits je er voor betaald (dus ook dat buitenzetten)


ik snap wat je bedoelt, maar ik ben niet op zoek naar een grote luxe stal. De prijs is niet perse het eerste belang verder!

marley93

Berichten: 6034
Geregistreerd: 07-07-12
Woonplaats: Koog aan de Zaan

Re: Stalling omgeving Zaanstad

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-15 00:06

Bij ons kan het niet. Dan wordt het van de winter een enorm gedoe omdat we al een vrij kleine paddock hebben.
Je zou het eventueel kunnen proberen aan de Vaartdijk. Niet bij Mulder, maar onder de brug door waar twee witte paardjes staan, en een fjord... En volgens mij nog een bruin dingetje. Die vrouw heet Joke van haar voornaam, maar ik weet haar achternaam even niet meer.

Grapjasjes12

Berichten: 18642
Geregistreerd: 01-09-09

Re: Stalling omgeving Zaanstad

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-15 09:20

In Wormer aan de Dorpsstraat zijn ook nog twee stallingen.Eén wat luxer en één wat goedkoper. Geen idee meer hoe ze heten, maar even de straat in fietsen doet wonderen :)

marley93

Berichten: 6034
Geregistreerd: 07-07-12
Woonplaats: Koog aan de Zaan

Re: Stalling omgeving Zaanstad

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-15 10:20

Oh ja, bij één in Wormer ben ik ook nog wezen kijken. Gezellige stal, maar voor mij was het net te ver fietsen.

Jasmijn

Berichten: 3758
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-15 10:37

marley93 schreef:
Bij ons kan het niet. Dan wordt het van de winter een enorm gedoe omdat we al een vrij kleine paddock hebben.
Je zou het eventueel kunnen proberen aan de Vaartdijk. Niet bij Mulder, maar onder de brug door waar twee witte paardjes staan, en een fjord... En volgens mij nog een bruin dingetje. Die vrouw heet Joke van haar voornaam, maar ik weet haar achternaam even niet meer.


Joke Bleeker. :)

En je zou misschien Sandra Keuken kunnen proberen. Die zit eind Assendelft in de polder.

RyanneZarita

Berichten: 513
Geregistreerd: 02-07-12

Re: Stalling omgeving Zaanstad

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-15 20:18

Bedankt voor jullie reacties! ik ga eens een rondje rijden :)

Andrea1dunja
Berichten: 1
Geregistreerd: 01-11-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-17 18:24

marley93 schreef:
Op t einde van de Middel in Westzaan is een stal, daar betaal je uit mijn hoofd €160,- p/m en wordt alles voor je gedaan.

(En heel misschien zou er bij ons een plekje zijn, maar ik betwijfel of dat zou kunnen.)



Welke stal is dit