Stalling gezocht delft/zoetermeer/voorburg etc

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Alnieno

Berichten: 1200
Geregistreerd: 09-06-07
Woonplaats: Delft omgeving

Stalling gezocht delft/zoetermeer/voorburg etc

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-17 22:17

Hoi lieve bokkers!

Ik ben heel rustig aan het rondkijken voor stallingen in de buurt. Ik ben onlangs verhuist naar delft noord (de bras), en heb binnekort beschikking over een auto dus kan mijn zoekveld uitbereiden.
Ik zoek:
-Een stalling max 20 km van delft noord.
-Binnen en buitenbak
-Incl voeren
-max 350/400 euro per maand
-geen drukke manege met schreeuwende kinderen
-knhs dressuurwedstrijden in de buurt
-in de zomer een paar uur weidegang, geen 24/7 ivm eczeem en overgevoeligheid
-in de winter beschikking over padocks en/of stapmolen, liefst met buitenzetservice (evt tegen betaling)
-ruime lichte boxen
-zonder voerbeurten, buitenzetdiensten etc
-uitrijmogelijkheden, kwartiertje stappen is geen probleem, maar wil in de zomer wel graag buitenrijden
-springmateriaal

Goed, een heel lijstje. Natuurlijk kan ik soms consessies doen, maar nu gaat het er vooral om of het ongeveer haalbaar is (anders blijf ik lekker staan waar ik nu sta hihi)

Ik heb wat rondgezocht, maar kon geen prijzen oid vinden.

Bedankt voor het lezen! :)

Alnieno

Berichten: 1200
Geregistreerd: 09-06-07
Woonplaats: Delft omgeving

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-17 09:38

Hmm misschien heb ik teveel eisen haha.
Ik zit zelf op internet wat rond te kijken, iemand ervaring met
Psc delftgauw,
Stal van der helm,
Stal de groene meer?
En wat zijn jullie kwijt per maand?

lovefi

Berichten: 1199
Geregistreerd: 07-01-09
Woonplaats: Zuid-Holland

Re: Stalling gezocht delft/zoetermeer/voorburg etc

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-17 10:15

Hee Nien. Wist niet dat je zoekende was. Delfgauw is een luxe sportstal waar ze volgens mij alleen sportruiters aannemen. Daarnaast komen ze daar amper buiten. Van Der helm ken ik niet. De groene meer is een prima stal alleen best een stukje rijden met de auto ook. Zeker over de A4 die altijd vast staat. Heb je al bij de ypenburghoeve gekeken?

Alnieno

Berichten: 1200
Geregistreerd: 09-06-07
Woonplaats: Delft omgeving

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-17 11:51

lovefi schreef:
Hee Nien. Wist niet dat je zoekende was. Delfgauw is een luxe sportstal waar ze volgens mij alleen sportruiters aannemen. Daarnaast komen ze daar amper buiten. Van Der helm ken ik niet. De groene meer is een prima stal alleen best een stukje rijden met de auto ook. Zeker over de A4 die altijd vast staat. Heb je al bij de ypenburghoeve gekeken?


Ben niet heeel fanatiek op zoek haha. Maar even kijken of er mogelijkheden zijn. De groene meer is idd wat verder, maar volgens maps ben ik ongeveer evenlang onderweg.ypenburghoeve heb ik nog niet gekeken, maar op internet te zien is het een drukke manege? Of valt t mee?