Paard kopen mij Marissa Van Der post in Gouda (haastrecht)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
margaux_a
Berichten: 57
Geregistreerd: 25-05-16

Paard kopen mij Marissa Van Der post in Gouda (haastrecht)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-17 19:30

Hallo iedereen

Nu had ik op marktplaats een leuke pony zien staan, bij Marissa Van Der Post. Heeft iemand al ervaring met haar of weet iemand of ze betrouwbaar is? Ik ben namelijk al eens opgelicht en wil dit geen tweede keer voorhebben. Alvast bedankt aan degenen die reageren! :)

Blackberry28

Berichten: 2969
Geregistreerd: 22-07-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-17 20:23

Als het wat is gewoon laten keuren en bloedonderzoek doen door de DA, dan kan er niet veel mis zijn toch en gewoon alles vragen wat je wilt weten en bij eventueel koop een koopcontractje op stellen?

Anoniem

Re: Paard kopen mij Marissa Van Der post in Gouda (haastrecht)

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-17 20:26


EllyC

Berichten: 8121
Geregistreerd: 18-12-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-17 20:33

Gebruikt ook andere namen op mp, ook nog van een man. Gebruik google en je komt genoeg ervaringen tegen. Ook de plaats montfoort wordt gebruikt.

Lies2015
Berichten: 15
Geregistreerd: 16-09-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-19 09:03

Ik heb een slechte ervaring met M van der Post. Ze staat nu in de Meern. Had een leuke hengst te koop staan. Omdat ik al had gelezen dat zij met stal Baauw samen werkt, of in ieder geval vrienden met hem is, wilde ik hem op de kliniek laten castreren en ook laten keuren op de kliniek.
Dat was allemaal prima (al bood ze wel aan via haar vriend te laten castreren?!?!). Afijn, ik afspraak gemaakt bij de kliniek voor keuring en castratie.
Krijg ik daarna een berichtje dat ze het paard toch niet wil verkopen, ze kon hem niet missen en zou hem zelf houden. Maar vervolgens de advertentie laten staan en een paar dagen later op 'gereserveerd' zetten. Ofwel zij heeft een hoger bod gehad van iemand anders terwijl de koop met mij al was toegezegd, ofwel het paard heeft gebreken wat op de keuring mogelijk naar voren zou komen.
Ik vind de manier waarop ik ben behandeld niet oké en zal daar dan ook nooit meer een paard gaan kijken/kopen.
Houdt bij deze dame je oren en ogen goed open en bij een slecht geboel: niet doen!!!

maya12333

Berichten: 379
Geregistreerd: 11-06-11
Woonplaats: Gouda

Re: Paard kopen mij Marissa Van Der post in Gouda (haastrecht)

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-19 09:20

Niet doen inderdaad. Zij is niet betrouwbaar.

Syb_sem

Berichten: 234
Geregistreerd: 29-04-11
Woonplaats: Thuis met mijn hondje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-19 14:14

ver weg blijven van de stal in montfoort en baauw en iedereen die erbij hoort. Hele slechte ervaringen mee!