Noord-Holland trailerlaadhulp gezocht

Moderators: Coby, Dyonne, Nicole288, Apple, Pistasche, C_arola

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Jet

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-16 20:50

Toen ze nog wel laadde, was dat in dezelfde trailer? En hoe kwam ze er dan af? Was ze ontspannen of was ze bezweet, was ze druk? Hoe laadde ze daarna op het andere terrein als je terugging? Stond ze toen alleen op de trailer of met een ander paard? Toen ze de trailer niet meer op wilde een half jaar geleden, was ze toen al langere tijd niet meer op de trailer geweest?
Even om een beter beeld te krijgen van alles hoor.
Het is heel lastig als ze niet willen laden, al is het alleen maar omdat je soms onverwachts toch van een trailer gebruik moet maken.

Paarden zijn net als lucht, zonder kan ik niet leven!
Vanuit de kop van Noord-Holland: Voor info klik op: Paardentaxi Jet

Jet

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-16 00:07

Toch is het wel vreemd vind ik als ze een aantal maanden steeds wel te laden is geweest en dan ineens niet meer. Is er een keer een andere chauffeur geweest? Of was er steeds dezelfde chauffeur? Hoe is het als iemand anders haar probeert te laden? Lukt het dan ook niet? Is het laden altijd op dezelfde stal gebeurd of zijn jullie van stal veranderd? Stonden haar maatjes de laatste keren met laden toen het nog lukte in een weiland naast de trailer of juist niet en was dat vanaf de keer dat ze niet wilde laden misschien anders? Was de laatste keer dat ze nog laadde naar een plak waar ze al vaker was geweest of niet? Was dat een langere rit dan de andere keren? Wat hebben jullie gedaan toen ze de eerste keer niet wilde laden? Weer een lading vragen, maar misschien kunnen we zo toch iets ontdekken...

Paarden zijn net als lucht, zonder kan ik niet leven!
Vanuit de kop van Noord-Holland: Voor info klik op: Paardentaxi Jet

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie