De NCSAH - al ervaringen?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Saski_K

Berichten: 56
Geregistreerd: 08-02-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-16 14:05

xyzutu2 schreef:
Sinds een jaar of 5 bestaat de NCSAH, de Neo-Classical School for the Art of Horsemanship, opgericht door Bastiaan de Recht en Amber Koppen. Nogal een mond vol, 8-) dus ik was benieuwd of er al ervaringen zijn op Bokt met de NCSAH, de oprichters/docenten, de opleiding zelf of de instructeurs die ervandaan komen?
Maakt het zijn naam waar, en heeft de NCSAH echt een meerwaarde voor de instructeurs in opleiding en hun lesklanten?
Merk je als lesklant bijvoorbeeld verschil tussen wel en niet NCSAH gekwalificeerde trainers? Ik weet dat ze bij de NCSAH wel hulpteugels gebruiken en deze ook adviseren in de training, zie je dat ook terug bij de instructeurs? Leren ze echt een nieuw systeem aan, of is het vergelijkbaar met andere klassieke dressuur lessen?
En hoe werkt de opleiding zelf in praktijk? Ik zie bijvoorbeeld wel de vier levels die je als instructeur kunt behalen (basis, school, high school en master) - maar zijn er eigenlijk wel mensen voor de laatste twee in opleiding of zijn dat meer theoretische levels, net zoals Pat Parelli die 4 levels in zijn systeem heeft uitgewerkt in de praktijk en zelf level 10 is?
Ik ben heel erg benieuwd. :)


Ik heb je een pb gestuurd...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 bezoekers