Bitloos instructrie noord brabant

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
kisangel
Berichten: 39
Geregistreerd: 26-07-08
Woonplaats: Wijk en aalburg

Bitloos instructrie noord brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-16 14:08

Ik ben eigenlijk een echte dressuurprikker en heb altijd met bit gereden en ben nu sinds 3 maanden met een hengst bezig die ik volledig bitloos rijd. Nu wil ik graag les met hem omdat hij nog redelijk groen is en ik goede begeleiding belangrijk vindt maar ook voor mezelf omdat ik qua bitloos toch niet heel veel ervaring heb.

Ik zoek iemand die aan huis komt (genderen), les geeft in bitloos en me vooral kan helpen met de basis dressuur maar me eventueel ook wat verder kan helpen met de opleiding richting de M1 of M2.

Ik sta op een prive stal met een goede buitenbak met dreinage en verlichting.

Wie weet iemand?

jetm
Berichten: 1283
Geregistreerd: 03-10-05
Woonplaats: Driebergen (ut)

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-16 19:41

Geen ervaring met de instructeurs die op deze lijst staan uit NB maar je kan misschien eens op hun site kijken of het wat is.

kisangel
Berichten: 39
Geregistreerd: 26-07-08
Woonplaats: Wijk en aalburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-16 20:11

jetm schreef:
Geen ervaring met de instructeurs die op deze lijst staan uit NB maar je kan misschien eens op hun site kijken of het wat is.


Vooral vd ;-) nikki ken ik goed maar ik wil graag iemand van buitenaf laten kijken die goed kritisch op me kan zijn :-P

kisangel
Berichten: 39
Geregistreerd: 26-07-08
Woonplaats: Wijk en aalburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-16 20:13

kisangel schreef:
jetm schreef:
Geen ervaring met de instructeurs die op deze lijst staan uit NB maar je kan misschien eens op hun site kijken of het wat is.


Vooral vd ;-) nikki ken ik goed maar ik wil graag iemand van buitenaf laten kijken die goed kritisch op me kan zijn :-P


Oh ik zie dat je een andere lijst door had gestuurd haha ik zal eens kijken de ene is echt wel een beetje ver weg en de andere moet ik ook kijken of de voorrijkosten dan niet te hoog worden.

Amable

Berichten: 9677
Geregistreerd: 04-10-03
Woonplaats: Eindhoven

Re: Bitloos instructrie noord brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-16 07:14

Bit of bitloos is niet zo'n groot verschil. Een goede instructeur kan je ook bitloos gewoon helpen :)

kisangel
Berichten: 39
Geregistreerd: 26-07-08
Woonplaats: Wijk en aalburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-16 07:17

Amable schreef:
Bit of bitloos is niet zo'n groot verschil. Een goede instructeur kan je ook bitloos gewoon helpen :)


Ja maar dan is er nog kunnen en willen ;-) daar loop ik een beetje tegenaan bij de mensen die ik hier ken.

jetm
Berichten: 1283
Geregistreerd: 03-10-05
Woonplaats: Driebergen (ut)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-16 09:21

kisangel schreef:
Amable schreef:
Bit of bitloos is niet zo'n groot verschil. Een goede instructeur kan je ook bitloos gewoon helpen :)


Ja maar dan is er nog kunnen en willen ;-) daar loop ik een beetje tegenaan bij de mensen die ik hier ken.


Apart is dat he, ben ik ook wel eens tegen gekomen. Dat een instructeur niet bitloos les wil geven.
De meesten doen het idd (gelukkig) wel is mijn ervaring.

Je zou ook nog eens kunnen kijken bij Horse in mind Die staan er denk ik allemaal ook wel voor open.

kisangel
Berichten: 39
Geregistreerd: 26-07-08
Woonplaats: Wijk en aalburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-16 09:28

jetm schreef:
Apart is dat he, ben ik ook wel eens tegen gekomen. Dat een instructeur niet bitloos les wil geven.
De meesten doen het idd (gelukkig) wel is mijn ervaring.

Je zou ook nog eens kunnen kijken bij Horse in mind Die staan er denk ik allemaal ook wel voor open.


Tnx hier heb ik denk ik wel wat aan!!!