NL: zadelmaker die echt een zadel op maat maakt

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Dyonne
Moderator Informatief en Markt
May the horse be with you!

Berichten: 30594
Geregistreerd: 10-03-02
Woonplaats: Nijkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-15 16:30

nobbygaard schreef:
Zadelatelier van ninon schutte uit epe maakt ook al haar zadels helemaal zelf. Heb bij haar voor 2 paarden zadels gekocht en al jaren super tevreden over. Ze neemt de tijd om naar je paard en jouw onder het zadel te kijken. Vraagt en noteerd veel dingen waarop zij samen met jou kijkt welk model goed past. Ook haar nazorg is perfect. Ik laat haar elk jaar mijn zadel nakijken en dan neemt ze ook weer helemaal de tijd ervoor om te kijken of alles nog goed zit.

Niet helemaal zelf. Ze worden in Engeland gemaakt.
Helaas heb ik geen goede ervaringen ermee. Zadel klopte niet voor mijn pony en leverder zelfs een rugblessure op. Maar dat blijft toch lastig. Alle ervaringen zijn weer anders.
Ik ben terug naar zadelmaker uit de buurt, dat is praktischer.

Cob = top! Eens een Welsh Cob, altijd een Cob!
[IM] De strijd is gestreden, rust zacht Maybel |( 10-06-2003 - 10-10-2013



Dyonne
Moderator Informatief en Markt
May the horse be with you!

Berichten: 30594
Geregistreerd: 10-03-02
Woonplaats: Nijkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-15 16:50

nobbygaard schreef:
Wanneer het zadel niet goed ligt zal ze er alles aan doen om dit zo te maken dat het uiteindelijk wel goed ligt. Lukt haar dat niet terplaatse dan doet ze dat thuis in haar werkplaats. Ik weet dat ze zowel voor het paard als voor de klant net zolang bezig gaat tot er een goed resultaat is bereikt.
\
Helaas was dat geen optie, dit zadel was niet pas te krijgen (doordat de verkeerde boom was gekozen). En de boom was scheef. Dus is retour gegaan.

Cob = top! Eens een Welsh Cob, altijd een Cob!
[IM] De strijd is gestreden, rust zacht Maybel |( 10-06-2003 - 10-10-2013

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _soraja_ en 10 bezoekers